Vízum

 2010.11.04. 09:15

Nos, két nappal ezelőtt elmentem vízumot igényelni! Vittem egy nagy köteg papírt, amit Thaiföldről kaptam, igazolva, hogy ahová dolgozni megyek, az egy élő cég, működik, és engem akar alkalmazni! Pár dolog megváltozott a vízum igénylésnél... Tavaly szintén elfelejtettem fényképet vinni, de ez nem volt probléma, vihettem, amikor mentem a vízumért. Most nem, így el kellett mennem fényképet csináltatni, illetve terv szerint csak nyomtatnom kellett volna. Természetesen a boltban éppen nem tudták olvasni a kártyát, amin a kép volt, így pár száz forintos fotónyomtatás helyett fizethettem ezeret, 4 új igazolvány képért. Lassan hegyekben állnak otthon az igazolvány képeim, mindig elfelejtek vinni magammal... Egyszer csak megtanulom...

A másik dolog, ami változott: Tavaly odamentem, megadták a számlaszámot, ahová a vízumdíjat kellett befizetni, majd amikor mentem felvenni az útlevelem, akkor kellett az igazolást bemutatnom a befizetésről. Nos, most már előre kérték, persze MKB Bank, apu felhív, keress nekem neten a közelben MKB Bankot!! Némi kevergés után meg is találtam, parkolóhelyet is!! És még mindig nem törtem össze senkit és semmit, pedig időnként reflexből balra tartok jobb helyett... :-D

Nos, most mehetek az útlevelemért, már indulnom kéne, de még itt pötyögöm a bejegyzést... Jót tesz nekem ez a Thaiföld, lendületet kaptam megint... Majd meglátjuk meddig tart...

A bejegyzés trackback címe:

https://dorithaifoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr262422458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása