Szilveszter

 2011.01.06. 14:23

Szóval Újév… Mint írtam, szafarihajón töltöttem az és utolsó és az újév első napjait… Nos, nem volt rossz, de ez a túra nem volt egyszerű sem. Hajón volt még rajtam kívül Miki és Pam mint guide, és még hat vendég, közük Anja, a 37 éves német hölgy. Nos, nála határozottan nem stimmelt valami. Ismeritek azt az embertípust, aki mindenre panaszkodik? És ha ilyen van a környéken, akkor seemi sem megy a normál kerékvágásban, mindig történik valami… És a többi vendég sem tartozott az egyszerű kategóriába… Nos, azzal kezdődött, hogy én voltam a „németül tudó” a hajón. Naná, az összes vendég német volt, szerencsére mind beszélt angolul, de mégis… Nem mondhatnám, hogy már folyékonyan beszélnék németül. Pam ugye angol, Anja rögtön panaszkodott, hogy nem érti, amit mond. Nos nekiálltam fordítani, ami annyiból állt, hogy Pam angol angolját lefordítottam az én akcentusos angolomra, mit jobban megértett :-DDD Első merülés, Anja mentőbúvár, de csak segítséggel tudja összeszerelni a cuccát… Ajjaj. Azt, hogy a nitrox palackot analizálnia kell? Az mi? Hmm, ki volt az oktatód? Mi, hogy alá kell írni valami papírt is, hogy analizált? Tényleg? ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ A fiatal német pár, aki még velem merült, ők levegővel merültek, míg mindenki más nitrox-szal. Nos, komputere persze csak Klausnak volt… Mondom a párnak, béreljenek már egy komputert, mert nekik levegővel nincs olyan hosszú merülési idejük… Erre nagyon tiltakoztak. Hogy ők nem tudják, hogy kell kezelni. Ó, ez egyszerű, megmutatom, de még mindig tiltakoznak. Még az is elhangzott, hogy én, mint guide, köteles vagyok őket biztonságban merültetni, szóval hogy én vagyok a felelős, hogy ők ne lépjék túl a deko határt… Mindom MIIIIIIIIII? Végzett haladó búvárok vagytok gyerekek, az én felelősségem, hogy megmutassam, merre kell menni… Na mindegy, akkor levegőre állítom a komputert, lesz ami lesz. Végül nem volt ezzel gond, mert a többiek meg zabálták a levegőt, szóval úgysem tudtunk sokáig lenn maradni… Jézusom! Anja, a mentőbúvár szerzett egy kamerát Veszettül fotózik, majd büszkén mutogatja az igen borzalmas képeit (életében először fotózik, milyenek lennének…) Próbálok neki némi tippel segíteni, de ő csak visszaállítja automatára a kamerát… Na jó, akkor csináld úgy. Tőlem… Közben csapkod, kapkod a víz alatt, és 40 perc alatt kivégzi a palackját. Még jó, hogy ott volt Miki, így vele mindig felküldtem hamarabb... Első éjszakai merülés. Pam kihúzza magát alóla, mondja, csak erre-arra vigyem a csapatot. Nem gond, de milyen mély itt a fenék alattunk? Á, csak 15-16 méter. Na, eligazítom a bandát, merülünk, hát, egy laza 25 méterig csusszantunk le… Közben volt elkeveredés, (Miki vezette a merülést, én meg hátul elkeveredtem, erre összezavartam szegényt, meg a csoportot is kicsit… hehe Mindegy, túléltük, hajrá Szilveszteri buli!! Erre mindenki ül, és néz maga elé. Na, csak beindult az este, a végére egész jó kis buli keveredett… Másnap merülés, így viszonylag korán mentünk aludni.

Éjszaka műsor volt! Anja kijött a kabinjából, ordibált a folyosón és hisztizett, hogy kapcsolják ki a generátort, ő nem ezért fizet, hogy ne tudjon pihenni! Mondják neki, hogy nem kapcsolhatják le, mert akkor a hűtők, a légkondi meg minden leáll… Mindenkit felébresztett… Másnap kaptuk a javaslatokat, hogy adjunk neki pár tengeri betegség elleni gyógyszert, vegyen be kettőt-hármat, és úgy elalszik, mint a huzat! Nem, majd ő kinn alszik a fedélzeten, mert ott csönd van. Mondom neki, hogy nincs, én kinn aludtam, nekem elhiheti… Ja, kinn kellett aludnom, mert az egyik thai hajóslegény befeküdt az ágyamba, mert ő fáradt volt, de ahol ők alszanak, ott hangos volt a buli :-DDD Volt ám nagymamázás, hogy ki fekszik az ágyamban :-DDD Mindegy, jót nevettünk, és kinn aludtam.

Másnap este Anja megágyaz magának, amint befejezi, jön egy igazi trópusi felhőszakadás :-D Kész, ezt nem hiszem el. Legalább aznap este már aludt, jó fáradt lehetett… Mit mondjak, hosszú 3 nap volt! Ja, és én lejöttem a hajóról de Pam maradt… És Anja már befizette a következő 3 napos szafarit is :-DDD Szegény… Mármint Pam. Azért felhívta az irodát, hogy mehetnék-e én vele a következő 3 napra :-D De sajnos nem lehetett!!! Huhh, ezt megúsztam! Így virradt rám ez az új év.

Másnap megvolt az első magyar vendégem! Egy lány, kint él Németországban, és a párjával van itt. Fura volt magyarul beszélgetni ismét egy ismeretlennel… :-D Nagyon meglepődtem, amikor mondták, hogy magyar vendég van…

Most meg egy tanfolyamot tartok, első SSI OWD tanfolyamot két angol kissrácnak. Még mindig nem szeretem az SSI-t. Nem tudok megbarátkozni vele, na!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dorithaifoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr882564969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

harcsabajuszos 2011.01.06. 22:02:28

Na most először nem irigellek ezekkel birkákkal :-))))

globe trekker 2011.01.07. 12:25:15

@Oreg: Hehe, így utólag már vicces! :-D Akkor egy kissé fárasztó volt...
süti beállítások módosítása