Egy hónapja nem jelentkeztem... Nos, már nem tudok mindent összeszedni, ami történt, szóval az utolsó napok eseményei:

Már régóta könyörögtem a főnöknek, hogy mielőtt befejezzük a szezont, mehessek még egyszer a Genesisre. így megkaptam az utolsó Similan szafarit, ahol semmi különös nem volt, a vendégek is olyanok voltak, amilyenek. Szóval, ez az utolsó utam itt, gondoltam... Kb fél órával azelőtt, hogy megérkeztünk volna a kikötőbe, és már mindent elpakoltam, becsomagoltam, jött az sms: mehetek a következő útra is!!! Ujjééééééééééé! Nos, ez már úgy sikerült, ahogy egy utolsó útnak kell! Sasrája Koh Bon-nál, manta és hatalmas teknős Tachai pinnacle-nél, óriási barrakudaraj, tonhalak, meg minden. Hihetetlen jó merülések voltak, a csapatomban pedig a legkezdőbbnek is 500 merülése volt... Az egyiknek meg több, mint 2000... Aztán bevettünk még egy srácot, akinek "csak" 170 merülése volt, de jól fogyasztott... 

Szóval nagyon jól sikerült. 28-án értünk vissza, 29-én még gyorsan elugrottam Burmába, vízumot frissíteni. Mégiscsak legyen már ez egy fizetett nap, ha már lehetséges :-D 30-án pedig szabadnapos voltam, mert ebben a hónapban eddig csak két napom volt. Meg plusz kettő betegszabadság... Egy kis laza ételmérgezés szerűség. Nehogymár ez kimaradjon! :-D Viszont annyira jól időzítettem, hogy a betegség miatt kihagytam a Songkran fesztivált! Az év legnagyobb buliját! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ erre vártam, amióta itt vagyok, de annyira beteg voltam, hogy nem tudtam kimászni az ágyból. 

Amióta visszajöttem a hajóról, folyamatosan bulik vannak. Mindig valaki elmegy, és búcsúztatni kell :-((( A bulik jók, fészbúkon van pár kép is... De sajnálom, hogy vége van. Még maradtam volna itt... Nagyon jól éreztem magam, de ennek ellenére nem hiszem, hogy jövőre visszajövök. Talán a következő évben... Vagy azután. Ki tudja. 

Folyamatosan figyelem az álláshirdetéseket, de nem tudok dönteni. Mexikó, Bahamák, Egyiptom? Adjatok ötleteket!!! Lehetőleg PADI bázisra mennék, még inkább IDC centerbe dolgozni, és legyenek jó merülések! Ja, és persze ne legyen elhagyott helyen, és fizessenek sokat. Hehehe. Ha tudjátok a tökéletes helyet, osszátok meg velem! Köszi!

Ma kipakoltunk a házikóból, és beköltöztem a Palm Garden resortba. Itt kezdődött, és itt is fejeződik be. Holnap átudrom egy utolsó bulira Phuketre, Meglátogatom Pamet, (a lakótársamat, akivel direkt nem köszöntünk el egymástól, mert még találkozunk) majd 5-én megyek Koh Taora!

8-án kezdődik az IDC (oktató tanfolyam, Peti teljes erőbedobással készül rá, ugye?) 26-án fejeződik be, még maradok pár napot ott, majd jelenésem van Bangkokban... Még néhány ismerőssel kell találkozni... 

Június 2-án megyek haza, 4-én pedig Svédországba! A welcome bulim így vagy harmadikán lesz, vagy ha hazajöttem onnan. 11-én jövünk vissza anyuval. Csak így két év után jó lesz végre találkozni a bátyámmal, remélem, még megismer... A kislánya biztos hogy nem... :-( De majd bemutatkozik Dóri néni megint! :-D

Ezek a tervek, remélem hamarosan találkozom Veletek!

A bejegyzés trackback címe:

https://dorithaifoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr462871185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

paha · http://paha.blogspot.com/ 2011.05.02. 11:01:26

Izgalmasnak ígérkezik a programod. Svédország szokatlan lesz ennyi Thaiföld után, még jó, hogy nyáron mész. :-)

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2011.05.07. 20:44:54

Svédországra keresvén akadtam a blogodra. Érdekes.

A figyelmedbe ajánlom a magamét (a címe a nickem melett), abban is van egy kis Thaiföld, és sok-sok Svédország (+ némi Norvégia).
süti beállítások módosítása