És megérkezett!!!

 2011.03.12. 05:53

Tegnap megkaptam az új laptopom! Már telepitettem az Windows 7-et (köszi a segitséget, Peti!) Azt még nem találtam meg, hol van rajta a hosszú i betű... Szóval egyenlőre anélkül gépelek. Majd csak meglesz egyszer véletlenül... Elég sokat gépelek félre, mert csak thaiul vannak megjelölve a speciális karakterek, majd beszerzem a magyar változatot is. Hiába tudom, hogy elméletileg merre vannak... :-D

Még fel kell rá tennem a magyar office-t, az azért kelleni fog, és folyamatosan telepitgetem a virus irtót, picasát, mindenfélét, amire emlékszem, hogy a régi gépen megvolt. Tippek? Avg, spybot, k-lite codec pack... Total commander, hűű, mennyi mindent használtam a gépemen! 

Közben voltam szafarizni megint, nem volt semmi különös, jó itt lakni Pamnél, bár a net itt sem valami villám gyors, még mindig jobb, mint az előző helyen. Ma szabadnapos vagyok, lehet, holnap is... Kissé gyűrött voltam tegnap, amikor mára szabadnapot kértem, most irt a főnök, hogy kiutal egyet holnapra is, ha tud... :-D Nem sokat aludtam az elmúlt napokban... De erről ne kérdezzetek... Hahaha!

Lassan el kéne kezdenem munkát keresni, ha időben meg akarom venni a repjegyem. Mert ugye nem árt tudni, hová kell mennem... Bár amennyire jól érzem itt magam... Nem, nem, ideje más helyet is megnézni, nem leragadni Thaiföldön... Nem egészséges ez a hely hosszú távon, látom azokon, akik régóta itt vannak :-D 

Közben letöltök-másolok-telepitek, keresem a hosszú i-t...

A bejegyzés trackback címe:

https://dorithaifoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr422732443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

paha · http://paha.blogspot.com/ 2011.03.12. 18:04:55

Esélyes, hogy hosszú í nem lesz a gépen direkt, de próbált meg így:

altgr-j = ctrl-alt-j = í
altgr-i = ctrl-alt-i = Í

+ olvasnivaló a témában, ha nagyon ráérsz:

hup.hu/node/90769

Gyuri1978 2011.03.12. 18:11:01

Hali,

A hosszú í-t ne is keresd, mert az a magyar billyentyűzeten egy pulsz gomb, ami a vietnámit nincs .

Üdv,
Gyuri
süti beállítások módosítása