Laptop

 2011.03.05. 13:32

 Nos, megoldódni látszik a probléma... Végül is ez a 21. század... Még itt is. Megrendeltem online! Bámulatos, hol tart már a tudomány! 

Elvileg jövő hét közepén már itt is kell lennie. Addig meg úgyis a Genesisen leszek, szóval egyébként sem használnám a gépet. Remélem itt lesz az új drágaság, mire visszajövök!

Még holnap befejezek egy owd tanfolyamot, remélem minden jól megy, mert már így is a tanulóknak csak a két harmada maradt meg. Az egyikük középfülgyulladást kapott az első medence után! Szegény... A pár még megvan, és nagyon ügyesek! Nincs sok dolgom velük. Tiroliak. Nem beszélnek angolul. Egyáltalán. Még jó, hogy már megy a német. Csak egy szót sem értek abból, amit nekem mondanak! Bár ebbe is kezdek belejönni, vagy ők a hochdeutsch-ba! :-D De nem csak én vagyok így, tegnap épp ezt magyaráztam az irodában, hogy nem értem őket, erre bejön a srác, és elkezd magyarázni valamit. Az német anyanyelvű csaj meg csak mereszti a szemeit, majd megkéri, hogy tudna-e németül beszélni :-DDD Amikor kiment, csak ránéztem, és ennyit mondtam: Na épp erről beszélek!!! Jót nevetett...

A bejegyzés trackback címe:

https://dorithaifoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr452712591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

paha · http://paha.blogspot.com/ 2011.03.05. 15:42:41

Milyen gépe veszel? Mi lett a régivel?
süti beállítások módosítása