Nem, ne aggódjatok, jól vagyok. Most már... Mint előző bejegyzésemben megemlítettem, találkoztam valakivel, naggyon jóképű, vidám, érdekes, jókat lehet(ett) vele beszélgetni, szóval kicsit megérintett... Pedig aranyszabály, sose engedj magadhoz közel senkit, aki úgyis elutazik hamarosan... De nem tudtam tartani magam :-( És persze elutazott... Scheisse...

Na mindegy, ez már két napja volt, lassan visszarázódom a rendes kerékvágásba :-D De akkor is megérte!

Közben Miki is elutazott, már Egyiptomban, Hurghadán lopja a napot :-D 4 You, Bombay, chicken tikka... Stella sör... De rég jártam arra!

Petivel is haladgatunk a tanfolyamban, azért lassabban, mint Mikivel, mert szegénynek egyszerre kell megtanulnia mindent. Miki 80 merüléssel érkezett, Peti 12-vel... Nincs könnyű dolga! De nem is ígértem neki ilyet...

Még van itt pár napja, majd beköltözik a Genesisre... Kell neki a merülésszám! Én nem tudok most menni, mert jön anyu egy hétre, szépen nézne ki, ha én meg elmennék a szafarihajóra... Plusz egy időben jön ide Katinka is Mpettel, szóval mindenki egyszerre! Rá kell pihennem, addig nem nagyon lesz bulizás... Várlak már titeket!

Hű, ma volt egy érdekes búvárom... Holnap lesz 66 éves, két éve végezte a tanfolyamot, és van már 10 merülése tóban... Hát, érdekes volt... Svájci, elvileg szerinte mindegy, hogy angolul vagy németül beszélek hozzá. Tényleg mindegy volt, egyiket sem értette... :-D Azért erőltettem a németet. Ő is... Csak épp jó kis svájci németet beszél, azt is gyorsan, szóval van némi kommunikációs probléma. Első merülés egy frissítő merülés lett volna, de inkább végig húztam a merülőhelyen... Mint a lufi, ment felfelé állandóan. Pakoltam rá a súlyakat, erre átváltott nyeletlen fejsze stílusra. Erre levettem róla egy kilót, indult a lufieffektus... Nem unatkoztam, szerencsére egyedül volt, így minden figyelmemet rá tudtam koncentrálni. Második merülés elvileg már a haladó tanfolyam része lett volna, kicsit jobban is csinálta, de még mindig el kellett kapkodnom... A legjobb volt, hogy volt egy enyhe szembe áramlat... Nos, nem tudtuk az öblöt elhagyni. Uszonyozik keményen, és legjobb esetben egy helyben maradt, de inkább hátrafelé ment... Hűűű. Nos, feljöttünk, hajó persze sehol, a megbeszélt helyen várta a búvárokat. Csak odáig mi nem jutottunk el... Odaintem az egyik csónakot, hogy rádiózzanak a Stingraynek, hogy itt vagyunk :-D Végül is mindent megoldódott, de lebeszéltem a haladó tanfolyamról. Nem volt nehéz... 

Na, ezek történtek, mióta nem jelentkeztem...

A bejegyzés trackback címe:

https://dorithaifoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr362618046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása