Éljen Mikiiiiiiiiiiiiiii!

 2011.01.11. 13:46

 Gratulálok Mikinek, a mai napon befejezte a Divemaster tanfolyamot! Egész nap a medencében ültünk, kapta az osztást rendesen! DSD, Scuba review, és én voltam a tanítványa... Egyedül voltam, de kitettem hármat... A legszebb volt, amikor sikerült már annyira összezavarnom, hogy elfelejtette feltenni a maszkját, és úgy merült le! Jókat röhögtünk a víz alatt... Nem csináltam semmi extrát, csak előadtam azokat a tipikus hibákat, amit eddig a kis tanulóimtól láttam :-D

Azt hiszem, ma bulizni fog, én sajnos nem tudok menni, mert tegnap csúnya elhajlás lett az estém vége... Ma alvónapot tartok! Már hét óra van, 8-ra ágyban leszek, és ALSZOM! Karácsony előtt volt az utolsó  szabadnapom...

Nos, most hívott Erika, hogy találkozzunk. Ennyit az alvásról :-D Majd holnap, a masszírozás alatt... :-D Mert most már nagyon rám fér!!! Alig várom! Mármint a masszírozás... Szintén shopping program kell, mert a munkaruháim elég rossz állapotban vannak már! Vennem kell néhány fürdőruhát! :-D

Na megyek, még vár rám a zuhany, és meglátogatom Erikát.

A bejegyzés trackback címe:

https://dorithaifoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr522576541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása