Hétfő reggel Rennyvel átmentünk a Crystal Divecenterbe, ugyanis sikerült megoldani, hogy oda adjuk ki az Assistant instruktor minősítését. Közben szóltak, hogy hétfőn EFR tanfolyamuk lesz, egy emberrel, ha akarjuk, ingyen becsatlakozhatunk. Szóval odamentünk reggel, ott volt Justin, a helyi Course Director. Mondtuk neki, hogy jöttünk a tanfolyamra. Megkérdezte tőlem, hogy én mit is akarok csinálni a tanfolyamon, mondtam, hogy talán oktatnék... :-) Matt, a másik CD elfelejtette ezt az apróságot említeni. Szóval eléggé meglepődött, majd megbeszéltük, ki mit csináljon. Nem megkaptam megint, hogy tartsam meg a Gyermekellátás részt? Úgy látszik, ezt senki sem szereti igazán... :-D

Hosszú nap volt, és a légkonditól lefagyott a lábam, de sokat tanultam. Renny is élvezte, és hízott a májam, amikor oktatnia kellett, és nagyon profin csinálta... Láttam Justin arcán is, hogy meglepődött... Szóval úgy tűnik, nem fogok beégni, amikor majd az oktatói tanfolyamot csinálja ugyanitt. Holnap kezdi... Szurkoljunk együtt Rennynek!! :-D

Kedden jött Gábor, aki szeretné befejezni az OWD tanfolyamát, és vele tartott Szilvi és Géza, akik merülgetnek. Plusz megérkezett az Aquadive csapata, 10 fővel erősítve a magyar kontingenst. Meg is kaptam, hogy ennyi magyar még nem volt a szigeten. :-) 

Ma Japanese Gardennél és White Rocknál voltunk megint, már merültem itt párat, de még mindig szeretem ezeket a helyeket, különösen White Rockot. Ma is nagy barrakuda rajok voltak, angyalhalak, miegymás. Gratulálok Gábornak, aki máris túl van a tanfolyamának felén, és nagyon ügyesen merül! Bár az elején izgult kicsit, de nem volt oka rá.

Ja, a Full Moon partit elmosta az eső... Durva felhőszakadás volt, mire 11 körül vége lett, már nem akartam bulizni menni, mert hogy másnap dolgozom...

A bejegyzés trackback címe:

https://dorithaifoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr291722388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása