Szabadnaaaaaaaaaap!

 2011.01.13. 09:50

Nos, ez egy igazi szabadnap volt tegnap! Meg persze ma is. Tegnap reggel 9-kor ébresztett Erika, hogy akkor mehetünk a bícsre? Mondtam, hogy kb fél óra múlva ott leszek! Persze nem volt még kész :-D Mindegy, nem tartott sokáig, hogy elkészüljön. Fel a motorra, és irány a part! Fehér homok, pálmák, napágyak... Mivel korán érkeztünk, még volt bőven nyugágy, lehetett válogatni. Gyorsan rendeltünk két mixelt gyümölcs shake-t meg egy gyümölcstálat reggelire... Én ugyan kértem egy adag sült tésztát is, de azt szerencsére elfelejtették, mert rájöttem, nem is kívánom. :-D Aztán csak heverészés, ebből egy óra a masszázságyon... 300 baht. Akartam kérni, hogy kicsit erősebben csinálja, de lusta voltam megszólalni. Mmmmmmmmmmm, isteni volt! Aztán kis szunya a napernyő alatt... Arra ébredtem, hogy átfordult a nap, éa égeti a lábam. Hallatlan, át kellett helyeznem a napernyőt! Dolgozni szabadnapon! Nos, elérkezett az idő ebédelni valamit... Berendeltünk levest, sült tésztát, csirkefalatkákat, kaptunk még ananászt meg mangót. Nyamiiii, plusz jöhetett még egy shake... Jó tudni, hogy a lime shaket a thaiok sóval csinálják, ami elég sokkoló... Szóval vagy legyetek felkészülve rá, vagy ne kérjetek ilyet. Szerintük így sokkal finomabb. Tényleg nem volt rossz íze, de annyira sokkolt, hogy nem bírtam többet inni belőle :-D Még jó, hogy és a mixed fruitnál maradtam!

Kettő-fél 3 felé hazamentünk, kis ejtőzés otthon, és jött a szabadnap kellemetlenebb része... Takarítás. Na azért nem kell nagyon sajnálni, azt a pár négyzetmétert viszonylag hamar fel lehet mosni :-D Na de mégis. 

Majd még egy kis ejtőzés, ezután nekiindultam a "városnak". Gondoltam, rám fér egy hajvágás :-D Nos, hibáztam. Amikor beültem a székbe, már láttam, hogy ebből semmi jó nem sül ki :-D Azért adtam egy esélyt neki. Hmm, már megint igazam volt! Az egyik oldalon láthatóan hosszabb, mint a másikon... Megemlítettem neki is, hogy esetleg hasonlóra vághatná, és jó lenne, ha a jobbat igazítaná a balhoz, mert a bal a hosszabb... De már késő volt! Aztán inkább mondtam neki, hogy hagyja inkább abba, majd másnap megigazíttatom :-) Így is lett, de ezt a fodrászt már ajánlották. Svájcban is tanult... Na, most már jó a frizurám :-D

Ma még van sok tennivalóm, majd holnap jövök részletes beszámolóval :-D Vagy holnapután...

A bejegyzés trackback címe:

https://dorithaifoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr32580605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása