Phuket, Genesis és karácsony

 2010.12.25. 11:42

Hűű, de rég! Bocsi, bocsi, itt vagyok!

Szóval, ott vesztettem el a fonalat, hogy Stefannal összehozott megint a sors... Na mindegy, levizsgázott...

Utána kaptam két nap szabadságot, mi legyen, hát gyerünk le Phuketre! Meglátogatni Editet és Attilát, plusz megtudtam, hogy Máltáról ott vannak a kollégák, Tiit és Margit is! Nekiálltam megkeresni a buszmegállót, addig-addig motoroztam fel és alá, amíg azon kaptam magam, hogy Phuket felé "száguldok". Franc fog itt várni! Egész jól el is lavíroztam, Phuket Townban azért kicsit elkeveredtem, de szerencsésen megérkeztem! Volt vagy két és fél óra a kevergéssel együtt... Elültem a hátsóm a motoron rendesen! :-D 

Nos, tervbe vettük, hogy este együtt elmegyünk Patongra. Ez a leghíresebb beach Phuketen, mint bulizóhely szintén. Először a tengerparton koktélozgattunk, majd irány a bűnök utcája! Hihetetlen arcok, sok sok "igaz szerelmet" láttam, enyhén vagy jobban idősödő urak fiatal thai lányokkal, némelyik nem volt annyira lány... hehehe... hogy nem annak született, az tuti!

Aztán Love barban voltunk :-D majd a Tiger diszkóban, és utána még egy beach partira is beestünk! Képek a képtárban, a srácnak a színpadon olyan kidolgozott felsőteste volt, hogy csak na!! Legeltettük a szemünket rendesen!

Majd hazafelé még beestünk Chalongban egy helyi bárba, ahol egy lokál zenekar húzta a talpalávalót! Jók voltak!

Másnap csendes haldoklás következett, aztán elmentünk megnézni az óriás Buddhát, tényleg marha nagy, fenn ül a hegytetőn, és mosolyog... Ahogy Buddha szokta volt. Majd hazamotoroztam, visszafelé csak két óra volt...

Másnap Genesis, 3 nap északi szafari, Koh Bon, Koh Tachai és Richelieu rock! Legjobb helyek, főleg Richelieu... Csodálatos volt!!! De telihold volt, kaptunk párszor olyan áramlatot, lobogtunk rendesen! Miki szépen fejlődik dm-ként, és közben hiperintenzív angol és német nyelvtanfolyamon is részt vesz... Jól haladunk a tanfolyamával, de egy lustaság, amikor az elméletről van szó! :-D Miki, kapd össze magad! :-D 

És a karácsony: höhö, itt aztán nincs karácsonyi hangulat, tegnap este ettem egy ünnepi hamburgert vacsorára, Songs bárban hallgattunk pár karácsonyi dalt, volt tüzijáték, meg lampion eregetés, majd egy csöndes beszélgetős estébe torkollott Matthiasnál, mert hazafelé összefutottam vele a 7eleven-nél, és áthívott. 

Azért Boldog Karácsonyt mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://dorithaifoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr712538228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GCsabi 2010.12.25. 23:52:15

Boldog karácsonyt Dóri, vigyázz magadra
Anna&Csabi

globe trekker 2010.12.27. 13:40:44

@GCsabi: Köszönöm, nektek is Kellemes Ünnepeket!
süti beállítások módosítása