Discover Snorkeling...

 2010.12.07. 05:45

 Sznoriztatás… Hehe, staff oktató vagyok, de életemben először vezettem Discover Snorkeling programot… A többiek pfujolták, hogy milyen „megalázó” meg „időpocsékolás” ezt csinálni. De ezek az emberek ezért fizetnek a cégnek, aki aztán nekünk adja a fizetést, szóval nem mindegy, mit kell csinálni a vendégekkel? Na jó, azért minden nincs benne az árban, de a vízi tevékenységekre gondoltam :-D

Először is, mit kéne elmondanom az eligazításban? Mit kell egyáltalán elmagyarázni, tedd a fejed a vízbe, ne felejtsd a légzőcsövet előtte a szádba venni, majd tartsd nyitva a szemed. Ennyi. Maradj közel hozzám, és nézelődj. Két német lánnyal voltam, az egyik mondta már mielőtt elindultunk volna, hogy hajlamos a tengeribetegségre, de bevette a gyógyszert. Csakhogy a helyi cucc sehol sincs a jó kis egyiptomi dramenexhez képest. És a tenger rendesen hullámos volt! Szegény az egy óra végén csak kidobta a taccsot, pedig beetethette volna a halakat az elején is… Na, vissza a hajóra, innentől kezdve viszont pocsék a nap, a hajó hullámzik, és csak egyre rosszabb minden… Kibuliztam, hogy a második menetet hadd nyomjuk le ott az öbölben. Nem volt egyszerű, ki akartak minket vinni arra a helyre megint, ahol a többiek merülnek. Mondom szó sem lehet róla, az megint ki van téve a hullámoknak, még a végén én is beteg leszek! Az egyik lány nem is akart jönni, de rávettem, hogy ússzon ki a partra, csak egy órára leül, már jobban fogja bírni a hazautat. Megszerveztem, hogy kivisznek minket olyan közel a parthoz, ameddig csak lehet, onnan én kiviszem, meg majd érte megyek, és segítek visszaúszni. A barátnőjével meg elmegyünk úszkálni. Kicsit húzódozott, de aztán nagyon megköszönte, hogy rávettem! Sokkal jobban lett. Mondtam is nekik, inkább jöjjenek búvárkodni, odalenn sokkal jobb, és nem hullámzik!

Ja, képzeljétek, itt forgatnak egy filmet, Even McGregorral a cunamiról (vagy említettem már?) Nos, behívtak statisztának! Hurrááá! Sajnos nem a szerelmi jelenetben kell szerepelnem Evennel, hanem valami kórházi dolog lesz, trutymósra sminkelnek, és majd ott kell jajgatnom, vagy mi. :-D Nem baj, 2000 baht egy napra, ennyiért eljajgatok nekik egy ideig. Majd viszek fényképezőt, és csattintgatok! Holnap megyek, beszámoló majd érkezik! :-D

A bejegyzés trackback címe:

https://dorithaifoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr42498589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

indust · http://indust.hu 2010.12.08. 06:28:42

Fene, ez az Evan még a cunami közepén is szerelmes? ^^
süti beállítások módosítása