Szafari és egyebek

 2010.11.25. 10:05

  SZAFARIIIIIIIIIII! Na, megpróbálom összerakni, mi is történt. A hajó neve Genesis, 12 fő plusz merülésvezetők és a thai személyzet. 5 kétágyas (emeletes ágyas) és két egyágyas kabin, a hajó maga nem nagy, de el lehet férni. Két mosdó és két zuhanyzó van, egy fedett deck mint közösségi „helyiség”, étkező és az esti sörözés helyszíne… A hajó nem a fogyókúrásoknak kedvez, állandóan etetés van :-D Plusz rengeteg gyümölcs… A szakácsnőnk kitett magáért a mikroméretű konyhában isteni kajákat főzött! De minden csípős… :-D Általában csak enyhén, de azért csíp. Érdemes átnézni a kaját és kiszedni a kis chilli paprikákat belőle, ha nem akarsz kellemetlen meglepetése, amikor szétrágsz egyet. Én megtettem, de túléltem :-D 3 napos szafari, első nap 3, második nap 4 majd megint 3 merüléssel. Első nap két delfin kísérte utunkat egy ideig… Nagyon szép helyeken jártunk, láttunk teknőst, igazából saját tekink volt… mindig ott ólálkodott egy a hajó körül  Láttam gyönyörű naplementét és hát igen, a napfelkeltét is. Ha utánaszámolok, nem sokat láttam még életemben… Ezen időszakban általában a szemhéjamat szoktam belülről vizsgálni… De a hajót korán indul az élet. Ellenben merülések között jót lehet aludni :-D Szafarihajón lazaság van…


Hű, volt egy olyan figura a hajón!! Teljesen úgy nézett ki, mint az Egypt Air biztonsági videóján a bajszos bácsi! https://www.youtube.com/watch?v=oG3bkczNpIo menjetek 1 perc 55 másodperchez és élvezzétek!


Feltettem sok képet a képtárba, víz alattit és felettieket egyaránt, link a jobb oldalon!


Jó egyiptomi szafaris szokás szerint úgy döntöttem, hogy a fedélzeten alszom majd, kellemesebb, mint a szűk kabin… Nos, van egy két különbség itt Egyiptomhoz képest… Például az eső… Éjjel háromkor költözködnöm kellett :-D De akkor is megérte, addig nagyon kellemes volt! Második éjszaka is kinn aludtam, majd három körül költöztem… :-D Ez van.


Volt egy két sokkoló élmény is… Például, amikor fel akartam mászni a lépcsőn a fedélzetre, és valaki épp le akart jönni… törölköző volt rajta, de az úszónadrágja a kezében volt… Teljes panoráma! Sajnos olyan pasi volt, akiét egyáltalán nem szerettem volna látni… Aztán amikor reggeli gyors öltözés után megjelenik az ember fürdőnadrágban, a klasszikus fecske fazonban, csak épp egy fél golyszli figyelt ki oldalt… Ez sem az a látvány volt, amit reggel fél hétkor kívántam… A gyönyörű napfelkelte után, a reggeli teámat kortyolgatva…


Ma egy kicsit fáradt vagyok már, sorozatban sikerült pár napot igen keveset aludni… Tegnap Matthiasnak, (a Stingray napi hajónknak a túravezetője) volt a 40. születésnapja például. Szerencsére ma és tegnap rescue tanfolyamot tartottam, így csak kilenckor kellett kezdenem. Ma alvás! Szigorúan! Holnap meg SSI átigazoló tanfolyam… Ez az, amit nagyon nem akarok, de muszáj… Soha nem gondoltam volna, hogy eljön ez a nap… Holnap után viszont látogatóm lesz! Will a Bar Next Door-ból, Koh Taoról! Jön ide merülni, és mondtam neki, csak fussunk össze, ha már erre jár! Jajj, hiányzik Koh Tao! Na, azért persze egyáltalán nem panaszkodom… :-D

A bejegyzés trackback címe:

https://dorithaifoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr442472071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása