És eljött a pihenés ideje

 2010.11.20. 14:54

 Alvás, némi tiszta ruha létrehozása, környék bejárása, alvás... A szabadnap programja. 

A mosást inkább a mosodára bízom ezentúl... Nem drága, és ebben a párás melegben az istennek nem akarnak megszáradni a ruhák! Plusz ugye minden nap esik kicsit, pont hazaértem, mielőtt rákezdett volna nagyon, most benn vannak a pólóim, és a ventillátorral szárítom őket... 

Elmentem ma a Tong Chongfa vízeséshez. Jó kis út volt, végén egy rövid gyalogtúrával, 100 thb a belépő, de megérte. Tervben volt, hogy végre veszek mobil netet otthonra, de az üzlet szombaton és vasárnap zárva... áááááááááá! Soha nem lesz már netem! De legalább találtam egy kis éttermet nem messze a házikómtól, ingyen nettel. Sajnos nem ér el hozzám, annyira nincs közel... Itt nem sikerült eljátszanom a szokásos trükkömet. Igazi kis teraszos thai hely, az asztalt egy kicsi gekkóval osztottam meg :-D Csípős tom yum leves, közepesen erősen, pont jó volt. Azért a chilli paprikákat gondosan kipakoltam belőle. Múltkor sikerült szétrágni egyet, húúúúú! Volt sziszegés... Orromat is tisztíccsa! :-D 

Ezután lementem a bícsre, meglátogattam a thai bárt. Akartam egy gyümölcs shaket inni, de ez a hely nem az a hely... egy próbát megért. Ittam egy vizet :-D A tulaj mesélte, hogy a szomszédos étteremben valami balhé volt előző nap, mert minden össze van törve, a tulaj kocsija a tengerben volt reggel... És most zárva vannak... Lehet, nem fizette be a havi védelmi pénzt... Mint Koh Tao-n, itt is pár "maffia" családé az egész környék. Persze lehet, hogy csak nagy buli volt... :-D Semmi sincs itt kizárva. 

Össze kell még pakolnom a szafarira, sok dolgot nem kell vinnem, de valami meleg ruha tuti kell... Éjszaka hűvös lehet kinn a vízen. Jajj, úgy várom már! 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dorithaifoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr962461252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása