Utazás

 2010.11.12. 22:44

 Kijev… Száraz és hűvös, de a hajam még tart… :-D Repülni jó, szeretek is rendesen, és sosem féltem vagy izgultam, de most… Miután Orbán Vikivel és slappjával utaztam egy gépen, kicsit szurkoltam, nehogy valakinek pont most legyen elege Vikiből, és én szívjam meg… Persze semmi sem történt, de legalább már értem a fegyver dolgot (lásd előző bejegyzés, mégsem USA-ba utazott az illető, illetve nem tudom hová mentek…) Reptéren vörös szőnyeg és fogadóbizottság, igen kedvesek ezek az ukránok, igazán nem lett volna erre szükség! De azért jólesik. Pont előttünk szedték fel a szőnyeget… Nekem már nem jutott belőle.
Ja itt Kijevben csak fizetős net van, szóval ezt majd csak Thaiföldön posztolom. A gép kényelmes volt, szinte üres, kaptunk szendvicset, vodka nem volt, de így kora reggel nem is hiányzott. Sztyuvik kedvesek és mosolygósak voltak, AeroSvit eddig jó. Biztonsági ellenőrzésnél megkukkantották a reduktorom, de a bácsi mondta, hogy diving? No problema. Igazi orosz akcentussal, kicsit hiányzott már.


Felpakoltam kajával rendesen, nem fogok éhezni a hosszú úton.

Nos, Aerosvit: hosszú távú járaton sincs film, csak egy kijelző, hogy merre járunk, a kaja egész jó volt, a könyv, amit vettem, rövid, így Bangkok előtt két és fél órával kivégeztem már. Az út csak 8 óra volt, 4-re már itt is voltunk, így kényelmesen elérem a Phuketi csatlakozást. Jó hulla leszek... Nem lesz egyszerű az átállás így.

A bejegyzés trackback címe:

https://dorithaifoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr462445404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása