Bepakoltam

 2010.11.09. 21:18

Na, ma összeraktam a csomagjaim... Bepakoltam a búvárfelszerelést, ruháimat, személyes tárgyakat, tisztasági csomagot, mindent, amit úgy ítéltem meg, hogy szükségem lesz rá... 19 kg plusz a kézipoggyász! Ennyi az életem? :-D Ennyi cuccom van? Igen! Vagy Thaiföldön jövök rá, hogy mindent itthon felejtettem! :-D Azért még bedobálok pár dolgot, meglegyen a 20 kiló! Nehogy már kevesebbel menjek! 

Holnap délelőtt vissza Budapestre, még találkozom pár emberrel, intéznem kell pár dolgot, leadni a kocsimat, meg ilyenek, majd péntek hajnalban irány a reptér! 6:40... Remélem lesz angol film az ukrán légitársaságnál... Gyakorolhatom a nyáron megszerzett orosz tudásom... ágyin vodka pazsaluszta! :-D 

Jajj, már úúúúgy mennék!!

A bejegyzés trackback címe:

https://dorithaifoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr32437050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása