Ilyen rég nem írtam?????

 2010.03.03. 03:57

Először is bocsánat a lelkes olvasóimtól, hogy így eltűntem. Mentségemre szól, hogy vagy 5 napig nem volt elérhető a blog, sem a picasaweb... Szóval nézzük, mi történt:

Ahogy hazajöttem, kaptam egy tanulót, majd még kettőt. Az egyiket Patrick passzolta át nekem, mert ő egy embert nem szeret oktatni... Hehe, mégiscsak szeretem egy kicsit Patricket... Legalább is a lustaságát. Az egyik tanulóm egy lengyel lány volt, a másik egy német srác, akivel a Car Barban találkoztam előző este. Nem voltam biztos benne, hogy emlékezni fog, hogy bejelentkezett búvártanfolyamra, de megjelent... Pont befejeztük volna a tanfolyamot, mire jön a következő magyar delegáció. Persze nem így történt. Jonas utolsó nap nem jelent meg. Nem csodálkoztam nagyon, csak kicsit izgultam, nehogy eltűnjön fizetés nélkül, mert akkor ingyen dolgoztam. Aztán délután megjelent a haverokkal, sőt kiderült, hogy marad még egy napot, így másnap befejezhetjük a tanfolyamát. Remek, csak reggel jön Tapsi és Edit. Meg kéne mutatnom a szállásukat, meg ilyenek. Nos, reggel kikötő, puszi-puszi, te itt laksz, te ott, én megyek dolgozni, délután találkozunk, addig légyszi oldjátok meg. Pápá. :-) Megoldották. Délután 3-kor akartunk találkozni, de közben őrültekháza volt a bázison, beesett egy hat fős izraeli család, akik egész véletlenül olcsó szállást kerestek, naggyon olcsót... Főszezonban. Ja, és persze igényes legyen, meleg vízzel, légkondival. Nagy nehezen, némi kompromisszummal, találtunk nekik szállást, és másnap jönnek merülni. Aztán jött egy svéd lány, aki az owd tanfolyamot akarta befejezni, persze erre nincs ár kitalálva, főnök sehol, nem gond, beáraztam, másnap ő is jön. Reggel érkezik Zsolti, gyors sms váltás, ő is jön merülni. Király. Remélem nem késik sokat a hajója, mert az egész csapat rá fog várni.

Este Bar Next Door, Johan keverte nekünk a koktélokat. Amióta a tulaj születésnapi buliján a pulton táncoltunk, elég jó kedvezményem van itt :-D

Másnap reggel tömeg a bázison, nagy keveredés, felszerelés kiválasztás, szóval gyorsan félretettem, ami nekem kell :-D 10 óra, mindenki indul a hajóra, de Zsolti még sehol, Tapsi már 20 perce kiment elé. Én is kisétáltam, mondták, még kb 5 perc, és megérkezik a hajó. 10 óra 15 körül meg is jött, a 15 ember közben a hajón várta az indulást. Felkaptuk Zsoltit, elrobogtunk a bázisra (2 perc séta) búvárcucc kipakol, gyerünk a hajóra! Bocsika mindenkitől, már indulhatunk is. Mango Bay és White Rock a terv mára, pont jó lesz bemelegítésnek, mert másnap Chumphon, és mély merülés lesz! 

Edit nagyon ügyes volt, kicsit aggódtam, mert régóta nem merült, de az első merülésen meggyőzött... Gratu! :-D Persze amint visszaért a hajó, mentek a képek és megjegyzések a Facebookra... 

Másnap indulás Chumphonra, cápanézőbe. Első merülés, 36 méter, cápa sehol... Francba. Elég későn mentünk vízbe, a többiek már tuti a hajón vannak, emelkedés közben gondoltam megkérem őket, hogy legközelebb kicsit igyekezzenek jobban. 7 méter, Zsolti nézegeti a képeket, amiket csinált, majd oldarra nézek, és ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! Egy 12 méteres cetcápa úszik felénk! Gyönyörű! Zsolti még mindig nem néz fel, pedig már kiabáltam a víz alatt! Tapsinak már nem sok levegője volt, rácsatlakozott az enyémre, és indulunk cápát nézni. Nagyon közel voltunk, amikor éreztem, hogy egyre nehezebb úszni. Hártanézek, hogy Tapsi miért nem jön, erre látom, hogy Edit is kapaszkodik belénk, és tágra nyílt szemmel nézi a cápát. Amikor még közelebb mentem, elkapta a kezem, és olyan szorítást alkalmazott, ami egy komoly vérzés elállításához is elég eltt volna :-D Képek a képtárban! 

Helyesbítés: Végül Zsolti felnézett, így a szép képeket neki köszönhetjük! Köszi, Zsolti!

http://picasaweb.google.hu/farkasdo/KohTao#

Este Sairee beach, Lotus bar. Ült ott egy kék ruhás nő, egész csinos volt, csak valami furcsa volt rajta. Talán az, hogy eredetileg nem nőnek született? Brutális volt. És nem thai. Akkora vállai voltak, meg izmai... Durva volt. Ment a tengerben táncolás, jó buli volt.

Másnap Red Rock, Eric vezette a merülést, nem sok sikerrel. Pár perc után elhagyta  a srácokat, majd teljesen tanácstalan volt, hogy mit tegyen, felküldtem a felszínre, majd mi is felmentünk Edittel, Eric sehol. Lenézek, látom, hogy biztonsági megállót tart. Nem kicsit kiabáltam vele, amikor feljött. De hogy a saját biztonsága. Mondom miről beszélsz, 5 percet voltunk 17 méteren, és 10 percet 7 méteren. És ha a búváraid bajban vannak valahol? A rescue tanfolyamon már egyszer ezt megbeszéltük, mert az eszméletlen búvár felhozatalánál is biztonsági megállót akart tartani... :-D A többi oktató is szétröhögte magát, amikor ezt elmeséltem. Ja, a srácok találtak egy tekit, azért tűntek el. Még merültünk egy éjszakait is aznap, letettünk egy Golden Divers feliratú vasszerkezetet Pottery merülőhelyen, amire majd jól rá tudnak nőni a korallok.


Másnap a srácok pihenőnapot tartottak, én sem akartam merülni, de fotózkodás volt az előző nap lerakott vascuccnál. Kép a képtárban :-D Jean hozta a kisfiát is a hajóra, két éves, de alig lehet kihozni a vízből :-D Jó kis merülés volt, fotózgattam, szabadítottunk nagy csigát horgászzsinórból. Másnap Edit elhagyta a szigetet, miután végre le tudott fürdeni meleg vízben. Ugye Edit?
Mi mentünk merülni megint. Lelkesek a skacok. Nagyon beteg voltam, már napok óta émelyegtem, gyenge voltam, nem bírtam enni, csak vizet ittam. Végre diagnosztizáltam a bajom, már megint kiszáradás. Ezt már egyiptomban is eljátszottam egyszer. Patika, rehidratáló por, egy óra múlva semmi bajom sem volt. Francba. :-D
Azóta kétnaponta megiszom egy adag port, elég rossz íze van, de legalább nem vagyok rosszul :-D


Azt hiszem, nagyjából utolértem magam az eseményekkel, ma is mentünk merülni, Green Rock, némi harc az íjhalakkal... vagy 3 támadás volt egy merülés alatt :-D Viccesek!

A bejegyzés trackback címe:

https://dorithaifoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr491804788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tapek 2010.03.03. 10:45:17

A kekruhas no/pasi/ladyboy/whatever elso ranezesre is visszataszito volt!!!

globe trekker 2010.03.03. 11:15:54

@tapek: Igen, de elsőre csak a kék ruhát láttam, meg a haját, és éreztem, hogy valami nincs rendben, azért néztem vissza
süti beállítások módosítása