Érkezés Koh Taora

2009.12.03. 13:31

Nos, utolsó este erőt vettem magamon, és 10 körül elbúcsúzva új kis barátaimtól, leléptem aludni. 5-kor ébresztő volt, összekaptam magam, kicsekkolás, alkudozás a taxisokkal. Ez Egyiptomban már nagyon jól megy, de itt nem. Még nem éreztem rá az ízére. Sehogy nem tudtam rávenni őket, hogy bekapcsolják a taxiórát... Pedig akkor igazán olcsó lenne a fuvar... Na, majd belejövök. Szóval kb 40-50 perc volt kiérni a Khao San Road-ról a reptérre, mert hajnal volt, egyébként akár két óra is lehet! Becsekkoltam, itt sem kellett túlsúlyt fizetnem, pedig 27 kiló volt a táskám. Valószínúleg azért, mert kb 20-an voltunk a gépe, plusz személyzet. Mondhatni privát géppel mentem Koh Samuira! :-) Az út 50 perc volt, 2700 THB volt a jegy. Érkezéskor közölték, hogy van több, mint két órám, mire jön a transzfer. Ez három rész Csillagkapura volt elég :) Jött a busz, nem tudom, mennyi volt az út, de pont nem tudtuk végignézni a Yesman-t, Jim Carrey-vel. Ja, és már ment egy fél órája, mire elindultunk. Innen ki lehet számolni. Megint kb 30 perc a kikötőben, 650 THB a hajójegy transzferrel együtt. Beszálltunk, elindultunk, 2 perc múlva rohantam a ráskámhoz Dramenexért. Tudjátok, az egyiptomi szupergyógyszer tengeribetegség ellen. Ült mellettem egy norvég pár, megkínáltam őket is (nehogy az ölembe rókázzanak) És milyen jól tettem! A két órás hajóúton a 250 férőhelyből kb 220-on ültek, több, mint 50% rókázott, de durván! Hosszú út volt...

No, megérkeztünk, taxi elcsíp, alkudozás, végül 100 THB-ért elvittek a divecenterbe, ahol egy ismerősőm várt, Natalie. Ő itt dolgozik régóta, a férjével együtt, el is vitt rögtön egy helyre, ahol bérelhetek szobát. 7000 THB egy hónapra, nem rossz, kb ennyire számítottam.

Most valami jármű kellene, valószínűleg egy robogó lesz a nyerő. Nincs nagy forgalom, és mindenki robogózik meg motorozik.

Nos, kell mennem önéletrajzokat nyomtatni, majd holnap nyakamba veszem a szigetet, és elindulok munkát keresni.

Jé, visszajött a térerőm! Amióta elkezdett esni, nem volt vétel, most megérkezett... Szuper! Csak mert Natalie hívott, lesz ma este egy összejövetelük, csatlakozhatok, csak meg kell tudnom, mégis merre vannak. Mutatott ugyan egy háztetőt a sok közül a dzsungelben, de ez alapján nem indulnék neki... No, ezek a mai nap eseményei. Viszlát holnap!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

globe trekker 2009.12.04. 15:00:29

Persze, bár közel sem annyi, mint Bangkokban...