Nos, visszatértem... Annyira jó itt! A régi ismerősök közül itt van Dave, az őrült oktató, Johan, a szuper mojitok keverője, Will, a Bar Next Door-ból, és persze Pong, szintén onnan... Meg még egy páran persze. :-D

Jó hosszú volt az út ide, nem is tudtuk egy nap alatt megtenni, Koh Samuin kellett aludni egy éjszakát. Másnap áthajóztunk végre Koh Tao-ra, olyan volt, mint hazajönni :-D 

A szállás, amit a bázis adott, elég gáz és drága, de majd ma keresünk másikat. 

Két nap, és kezdődik az IDC, (az oktatói tanfolyam, amin Peti oktató lesz, én meg szerzek kreditet a következő szintemhez...)

Ja, a búcsúpartimon megvolt az első motoros balesetem :-D Szerencsére lassan mentem, csak jött egy gödör, megbillentem, és némi felhámom bánta. Szerencsére nem sok, kicsit a bal könyökömön és térdemen. Igyekszem leragasztani, hogy ne érje víz, mert akkor olyan lassan gyógyul... 

A bejegyzés trackback címe:

https://dorithaifoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr112886439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eMJe 2012.03.11. 03:33:32

azóta mi történt?

globe trekker 2012.03.11. 16:34:30

@eMJe: Azóta is itt vagyok... Semmi különös,napsütés, merülés, bulik... :-D csak a szokásos unalmas... hehehe

eMJe 2012.03.11. 17:05:20

@globe trekker: pedig ezeket a bejegyzéseket jó volt olvasni:) mondjuk én a máltai 15-20 után meguntam, de a tájföldit élvezettel olvastam. kár, hogy már megszoktad az ottani életet, és így nincs semmi érdekes, amit megosztanál velünk:)

globe trekker 2012.03.11. 17:31:09

@eMJe: tervezem, hogy újrakezdem, na nem is napi rendszerességgel, de időnként egy-egy bejegyzéssel... mert még mindig kérdezgetik sokan, miért nem írok...

eMJe 2012.03.11. 17:43:24

@globe trekker: helyes, noszogassanak csak:D

+1 :)

zsuzsannaszo 2013.02.17. 14:57:45

szia Dóri, valahol kapcsolatba lehet lépni veled?
itt vagyok az országban és szeretnék néhányat kérdezni. zsuzsanna.szokukacgmailpontcom
süti beállítások módosítása