Kicsi a világ...

 2010.12.16. 11:15

 Na, befejeztem az owd tanfolyamot, nagyrészt angolul, de nem is ez a sztorija a mai bejegyzésnek... 

Ma egy haladó tanfolyamot kezdtem. Búvárom Stefan és német. Eddig rendben is lenne a dolog. A sokk reggel volt, amikor megláttam. Hűséges olvasóim emlékeznek a máltai blogomra, amikor a búvárom nyitva felejtette a szárazruhám? Egy kis emlékeztető: http://dorimaltan.blog.hu/2010/05/11/esemenyek_63 Nos, ki jön fel a hajóra? Hát ő!!!!! :-D Ő a haladó tanfolyamosom. Mint a címben is említettem volt, kicsi a világ :-D Mondta, hogy neki gyanús volt, mert a Dóra név nem annyira sűrűn elterjedt, én meg folyamatosan Thaiföldet emlegettem neki, de azt hitte, Koh Tao-n vagyok, és esetleg ott találkozunk majd. Hát nem :-))))

Szerencsére itt nem kell szárazruha! Ma a Bonsoong roncsnál merültünk, most voltam itt először, de remélem, nem utoljára! Úristen! Gyönyörűűűű! A látótávolság nem nagy szám, illetve egész csekély, de van itt minden. A roncsot búvároknak rakták le, max mélység 18-19 m, és a homokon van, így a környéken az egyetlen hely a halaknak, hogy kicsit elbújjanak, így az élővilág döbbenetes! Hatalmas halrajok, csigák, tűzhalak füzérben, skorpióhalak rejtőznek mindenhol, és néhány különlegesség is, mint például egy szellemtűhal... Cuki!

Ma Miki kapott egy szabadnapot, bulimerült egy másik divemasterrel, nem mintha megérdemelte volna :-D Hahaha! Na jó, megérdemelte. Szépen motorozott tegnap, és ugye egy jó divemaster feladata az oktató szórakoztatása is (szerintem ez valahol benne van az Oktatói kézikönyvben is) és ezt teljesítette tegnap este... Majd megfulladtam a nevetéstől, és senkinek sem lett semmi baja. A többit borítsa a feledés fátyla, elmesélve úgysem lenne olyan vicces...  

A bejegyzés trackback címe:

https://dorithaifoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr112519302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása