De régen merültem már!!!

 2010.12.11. 05:07

 Most számolom, hogy milyen rég nem merültem tengerben! Talán hétfőn? Kiszáradtak a kopoltyúim! Már hiányoznak a halacskáim... :-( Tegnap meg tegnap előtt Mikivel legalább medencéztünk, ma meg OWD tanfolyamot kezdtem, két német... Első OWD tanfolyamom németül! Juhéééé! Egész sokat tudok már mondani, persze beszélnek egész jól angolul, de én erőltetem, hogy németül szóljak hozzájuk. Azért még messze vagyok a folyékony beszédtől, a nyelvtanról nem is beszélve... Ha ezt a volt némettanárom hallaná! :-D De köszi Dóra, még mindig ugranak be dolgok, amiket te tanítottál!! Pedig jó régen volt... :-D 

Holnap még mindig medence és elmélet, és utána megint tenger!!! Jó lesz már...

Tegnap előtt megint szép buli volt... A szomszédban, a Loma divingnál végzett 4 divemaster... Legalább is megfeleltek az összes PADI követelménynek, de még hátra volt a neheze, megfelelni a divecenter teljesítmény követelményeinek... Kezdődött egy rövid kvízzel, ha nem tudtak válaszolni, nehezítésképp egy feles rumot kaptak. Majd mindegyik kapott egy rövid verset, amit az oktatóik írtak nekik, összefoglalva a legfontosabb eseményeket, ami a tanfolyamon történt. :-D Ezek után megkapták a felszerelésüket, amit fel kellett venniük és merülőtársi ellenőrzést végrehajtani, csak letakart maszkban... mi már nagyon jól mulattunk itt rajtuk... Páran elkövették azt a hibát, hogy a ruhájukra rángatták fel a neoprént. Mert a következő feladat egy navigáció volt, mely véletlenül a medencében végződött... :-D A medence alján frissítőként némi sör várt rájuk, majd le kellett tenniük a divemaster esküt. Ennek pár részét elhümmögték, mint például mindig veszek sört az oktatóimnak és soha nem mondok ellent... :-D Majd bedobálták az oktatóikat is ruhástól a medencébe :-D Jó fejek voltak, a telefonokat engedték kipakolni előtte... Majd az egész egy fergeteges buliban végződött, kicsit nehezen indult, de aztán... ajjaj. Megismertem egy új helyet, Happy Snapper... Élő zene, thai banda, de nagyon jó zenét nyomtak! Óriásit táncoltunk! Persze képek is készültek, de azokat még cenzúráznom kell... Az ÖSSZES képen egy sörösüveg van a kezemben, mintha folyamatosan ittam volna, holott csak egyszerűen nem bírtam több sört meginni, és csak hordoztam ide-oda. Aztán még meleg is lett... Brrr. Olyan 3 körül keveredtem haza, majd észrevettem, hogy elhagytam a telefonom... Már megint! Visszamentem, persze ott volt. :-D Hurrá! Le kéne menteni a számokat belőle... Másnap 10-kor kezdtünk Mikivel, én egy kicsit késtem, de így is én ébresztettem :-D Mert ő jól tudta a mondást, hogy aki éjjel legény, az nappal aludja ki magát! 

A bejegyzés trackback címe:

https://dorithaifoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr632508205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása