Nos, nem lett a filmforgatásból semmi... :-( Este 10-ig vártam, hogy hívjanak, persze néma csönd. Ekkor én telefonáltam, hogy mi van már. Ja, bocsi, lemondták, ezért nem hívtunk... Köszi. Ennyit a hollywood-i karrieremről.

Másnapra megint szabadnapot kaptam, nincsenek vendégek :-( Már a 3. lett volna sorozatban. Szerencsémre megérkezett Miki, aki divemaster tanfolyamot fog itt végezni. Szóval most amíg ilyen csönd van, elkezdtük az elméletet és a készségek gyakorlását a medencében. Holnapra ugyan ez a program, utána meg owd tanfolyamot kezdek, németül... Vicces lesz. De ez legalább PADI tanfolyam lesz, ha már PADI DM lesz, ne SSI kurzuson segédkezzen! :-D

Ennyi történt mostanában, elég csöndes napok vannak, és megint esik minden este. Úgy rendesen. Jajj, de rossz itt nekem :-DDDDDD Mennyivel jobb lenne otthon a hóban... hehehe

A bejegyzés trackback címe:

https://dorithaifoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr652504089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása