Sarojin hotel, medencei merültetés... fél nap munka, 10-kor keltem, elslattyogtam a bázisra, internet, fél kettőkor összepakoltam, irány a hotel. Két és fél óra szolgálat, egy órán keresztül csak ücsörögtem és napoztam :-D Majd megmerültettem összesen 3 embert, nem volt valami nehéz nap. Jobb lett volna, ha sikerül valamit eladnom, próbamerülést vagy tanfolyamot, de lusták ezek a turisták :-D Csak heverésznek a hotelben. 

Utána Stingray megint, merülgetés... Ma legalább volt egy tanfolyamosom, navigáció meg fotózás... Ezt szeretem, jó kis díjért adom bérbe a fényképezőm... Lassan behozza az árát! És rájöttem, hogy a laptopom tud CD-t írni! Mik ki nem derülnek! :-) 

Ma van a thai király születésnapja. Ez eddig rendben is van, ellenben ezen a napon nem lehet alkoholt árusítani :D Így a thaiok és farangok (külföldiek) kávésbögrében kapják a Sangsom- kólát... A Songs bárból már délután hívtak minket, hogy mehet a csapat nyugodtan, megoldják az ellátmányt. Nagy kiesés lenne nekik, ha a Sea Bees csapata egy napot is kihagyna ott... Azért az nem tudom, a többiek hogy csinálják, hogy minden este mennek... Nem csak az alkohol fogyasztás miatt, de azért annyi fizetésünk nincs, amit ott el lehet inni! :-D Ma én is lemegyek, meg kell kóstolnom a hamburgerüket, mert mindenki isteníti! Pápá! Megyek is, mert éhen halok!

A bejegyzés trackback címe:

https://dorithaifoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr102494277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása