Két napja beszéltem egy párral az divecenter előtt, és tegnap visszajöttek beíratkozni, így ismét OWD tanfolyamot tartok! Király! Kell a pénz a hazaútra, mert a repjegy átírás 15500 THB... Francba, az összes megtakarított pénzem erre ment el. Nem baj, megyek Máltára! Addig meg igyekszem eladni annyi tanfolyamot, amennyit csak tudok... :-) Tegnap elmentem vásárolni, vettem két rövidnadrágot 500 bahtért. Még kéne pár ruhát vennem, annyira olcsó itt minden, és olyan jól néznek ki! 

Valamelyik nap Ericcel gyakorlatoztunk, majd a második merülésre kitaláltuk, hogy inkább pihenünk. De annyira meleg volt, hogy felkaptam a cuccomat, és elmentem merülni csak fürdőruhában. 45 perces merülés után még mindig nem fáztam, azóta búvárruha nélkül merülök. Én. A fagyosszent. Annyira jóóóóóó! El sem tudtam képzelni, mennyire más érzés. És nem fázom!! Hogy eddig miért küszködtem a ruhámmal... ugyan úgy 29-30 fokos a víz, mint eddig. Lehet, az realizálódott bennem, hogy Máltán hidegebb vízben fogok ugyan ebben a ruhában merülni. Egyből melegem lett! :-D 

Amióta elmentek a srácok, nem tudok magamhoz térni. Akkorákat alszom minden este! Pedig épp valamit csinálnak az elektromos rendszerrel, sokszor van áramszünet, megy a generátor az ablakom alatt, de ez sem tud zavarni. Pedig ha nincs áram, nincs ventillátor, igen meleg van! 

Készülök a szülinapi bulimra, már jópár embert meghívtam, remélem jó buli lesz! Egyben a búcsúbulim is, hiszen ugye nemsoká megyek haza. Ott welcome party lesz, remélem! :-) 

A karácsonyt ugye kihagytam, de a húsvéti sonkára pont otthon leszek! Csak vissza ne szedjem, amit itt szépen lefogytam. oda kell majd figyelni, nincs többé kalóriamentes thai kaja! Hiányozni fog. Még lenne pár hetem megtanulni, hogy kell thaiul főzni! Nem egy nagy kaland, csak a hozzávalók beszerzése. Legalább azt a 3 ételt kéne megtanulnom, amit itt ettem 4 hónapig :-D

A bejegyzés trackback címe:

https://dorithaifoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr691830412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomzolka 2010.03.11. 20:43:18

Szomorúan olvastam,hogy korábban eljössz, így nem lesz búvárkodásom lehet :(
Olvastam hogy Gigacsabiék is voltak nálad és voltak próbamerülésen.Nem is tudtam hogy van ilyen is. Ennek mi a hivatalos neve, hogy ha ott leszünk, tudjam mondani mit szeretnék?
Tudsz ajánlani pár szállás nevet,ami normális,de nem horror árú?

paha · http://paha.blogspot.com/ 2010.03.15. 19:48:50

Remélem Máltáról is hasonló jókat olvashatunk majd...

Ja, és boldog születésnapot! :-)

GCsabi 2010.03.18. 21:56:57

Tomzol, asszem discovery merülés volt a neve annak, amit mi csináltunk
azért is ajánlanám ezt a helyet, mert itt nyugi van, naponta csak egy kihajózás, nem kell rohanni

GCsabi 2010.03.24. 17:20:12

mi van veled Dóralány?
nagyon el vagy tűnve, túl korán elkezdődött a búcsúparti?
jó utat hazafelé, vigyázz magadra
süti beállítások módosítása