Nos, eljött az év legnyálasabb napja... Valahogy nem bírom ezt a Valentin napi őrületet... Itt szerencsére nincs minden tele kisebb-nagyobb piros szivecskékkel, de így sem menekülök meg a Nagy Nap hatásától. A neten mindenhol erről hallani, hírlevelek, emailek, kis képeslapok, a Facebook-ról nem is beszélve. Legalább a Mafia Warsban osztogatnak néhány erős fegyvert Valentin-nap alkalmából. :-D Igazán passzol. Hehe. 

Tegnap kaptam végre egy open water hallgatót. Ugye mostanában ismerőseim voltak itt, velük foglalkoztam, így a főnök nem érezte, hogy talán nekem is adhatna tanulót. Múltkor emlékeztettem rá, hogy attól még, hogy fellendítem a forgalmát, hozok ide embereket, még adhat extra embert nekem is... :-D Így kaptam egyet. Utolsó pillanatban, mert végre kiderült, hogy mit is kell tennem a vízumommal, ami ugye 27-én jár le: Egy röpke út Penangba, Malajziába, ahol új vízumot kell igényelnem... Francba, jól megszívattak otthon. Pontosan kifejtettem nekik, milyen vízumra van szükségem, erre rábeszéltek az egy belépéses vízumra. Amit ugye nem lehet hosszabbítani. De Thaiföldön 3 hónapnál hosszabb pecsétet nem adnak... Így utazhatok ki, igényelhetek új vízumot. Egyébként csak el kéne szaladnom a határra, kilép-belép-pecsét, két hónap megint. Francba, francba. Amint ezzel a tanfolyammal végzek, mennem is kell, mert utána 24-én jönnek megint páran hozzám... Helló Tapsi, Zsóti és Edit! Már várlak titeket!!

Tegnap éjjel megint kaptam egy emailt Máltáról. Hogy válaszoljak azonnal, lenne egy ajánlatuk a számomra. Én válaszoltam is, de azóta semmit sem küldtek... :-D Jó lenne tényleg eltölteni a nyarat Máltán, mert Magyarországról hallani sem akarok pár évig! Gondolom megértitek, miért... Ha mégsem lesz ott meló, itt maradok nyárra. Végül is nem rossz Koh Tao. Illetve nagyon jóóóóóóóóóóóóóóóóó! De azért megnéznék még pár helyet. Végül is ez az első ország, amit kipróbáltam, miylen is itt dolgozni. Azon belül is az első sziget. Szóval vár rám a világ!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dorithaifoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr201756301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása