Pihenőnap(ok)

 2010.02.08. 02:19

 Tegnap tervbe vettem, hogy a búcsúvacsi után sokáig alszom... Nos, egészen hét óráig sikerült is. Nem tudom, miért ébredek fel állandóan! Persze eszem ágában sem volt felkelni. Egy óra körül már elég éhes voltam, elmentem Yangékhoz (egyik legjobb ár/érték arányú étterem, ráadásul pár napja vettők észre, hogy van ingyenes wifijük is! Bár ezt lehet, hogy már korábban írtam) Egy adag fincsi sült zöldség után elnéztem a Goldenbe, mi újság arra... Semmi extra nem volt. Arno, a főnök épp Burmába ment visa run-ra (vízum hosszabbítás) és Jean tartotta a frontot. Nem mintha nagy nyüzsgés lett volna. Megmutattam neki az előző napi képeket, mire kitalálta, hogy itt az ideje fodrászhoz mennie. Kérdezte, tudok-e hajat vágni. Mondtam neki, hogy jobban jár egy fodrásszal. Tévedtem. Beesett az első fodrászhoz, 20 perc múlva jött vissza. Nagyon nem akartam, de szakadtunk a röhögéstől... Oldalt és hátul felnyírták a haját, a tetejéből meg semmit sem vágtak, a felnyírás meg olyan cakkos volt, amit még nem láttam... :-D Szegény nagyon ki volt akadva. Nem csodálom... Gyorsan szereztek neki egy normális fodrászt, de ő csak egy sapkát keresett, hogy addig is eltakarja a fejét... Nos, próba 2. Amikor visszajött, azért még mindig röhögtünk, mert ugye elcseszett hajat csak rövidebbre lehet vágni. Tisztelgéssel, és hangos Sir, yes Sir! köszöntéssel üdvözöltük. Olyan igazi amerikai katonás haja lett. :-D Majd kinő.

Elücsörögtem a bázison estig, netezgettem. Hét körül beesett Renny, beszámolt a nap eseményeiről. Eddig a legrosszabb pont, amit kapott, 4.6 volt! Megint hízott egyet a májam... :-D Persze ez az ő érdeme is. De azért örülök, hogy jól teljesít.

Megbeszéltük, hogy este Car Barba megyünk, csak egy sörre, mert ugye 6kor kel. Próbáltam hívni Davet és Jeant, hogy csatlakozzanak, de Davet nem értem el, Jean pedig a gyerekére felügyelt. Majd később Dave megjelent a szőke kis tanítványával, mondta, hogy rossz a telefonja, nem tudja felvenni. :-) Gondoltam, hogy akkor a csajszi hogy tudta elérni? Mert hogy hétkor még a bázison netezett a lányka... Na mindegy, nem az én dolgom... :-D Holnap Bob Marley szülinapja van, így Chakorn, a raszta tulaj élőzenés reggie estet szervez. Mondta, hogy ne merjük kihagyni. Megígértük, hogy számíthat ránk. Az a baj, hogy annyira kicsi a hely, hogy 8 vendégnél több nem fér el kényelmesen szerintem. Ha mi megyünk, akkor kb tele is lesz a bárja... Majd meglátjuk. Ma megint nem kell dolgoznom, ha nem kapok hívást, akkor lehet, holnap beugrom az IDC-re (oktatói tanfolyam-szerz.) Megnézem Renny hogy működik. 

Lassan indulnom kell, itt ugye 8:20 van reggel, a magyar csapat most megy el a 9:30-as hajóval, kikísérem őket.

A bejegyzés trackback címe:

https://dorithaifoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr661738199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása