A magyar csapat kalandjai

 2010.02.05. 09:35

Első nap rögtön Chumponnal kezdtünk a magyar csapattal. Sajna cápát most nem találtunk, és a látótávolság is hagyott némi kívánnivalót maga után, de egy óriás barrakudákból álló csapat és a nagy sügérek kissé kárpótoltak minket. :-) Visszafelé még megálltunk White rocknál, egy laza harmadik merülésre. Másnap a csapat quadozni ment, körbejárták a szigetet, el is tévedtek egyszer, meg zsákutcába futottak... :-D Fenn a hegyen. Úgy kellett kézzel megfordítani a quadot, mert a szűk helyen nem tudott másképp megfordulni.

Mi közben merültünk, Ferivel és Eric-kel, Mango Bayben és Red Rockon. Mango Bayben átestem egy dühös triggerfish támadáson. Nagyon vicces volt, hogy felhúzta magát, látszott rajta, hogy egekben lehet a vérnyomása... Azért elég tiszteletet parancsoló feje van. Majdnem egy órát merültünk, Eric vezette a merülést. Elsőre elég jól sikerült neki. A hajó alatt találkoztunk egy barrakuda rajjal, kb 10 percig ott lebegtünk, azok meg úszkáltak körülöttünk. Este éjszakai merülés is volt, mert miért ne... Itt is néhány nagy barrakuda úszott be a képbe. Mi kényelmesen úszkáltunk Ferivel, egyszercsak valakit látok integetni veszettül. Közelebb úsztam, hátha menteni kell. De csak a levegőmet akarta kérdezni, mármint hogy még mennyi van. Nem igazán értettem, mit akar, gondoltam, mutatom neki viccből, hogy elfogyott... Aztán annyira tanácstalannak tűnt, gondoltam nem szívatom, valami divemaster vagy oktató lehetett, megpróbált minket jó pulikutya módra a csoportjához csapni. De nem hagytam magam. :-D Amikor elúsztunk, visszanézve láttam, hogy szegény döbbenten lebeg, majd szépen elúszik. Még egyszer találkoztam vele a víz alatt, még akkor is nagyon nézett, hátha hozzá tartozom. Jó kis merülés volt, a képeket majd felteszem a képtárba.

Este Ferivel lementünk Sairee-re, mégsem engedhetem úgy haza Koh Tao-ról, hogy nem járt Sairee-n! Az AC barban kezdtünk, néztük kicsit a tűztáncosokat, majd elsétáltunk a Lotusig, ami a másik végén van a partnak. Végig a tenger mellett, mezítláb a fehér homokon... Lehet útálkozni... A Lotusban teljes csend volt. Már kezdtem megijedni, hogy nincs buli aznap este, de 10-kor egyszer csak elindult az élet. Találkoztunk egy holland lánnyal és egy svéd sráccal, talán eladtam két OWD tanfolyamot... :-D Az este többi részét feledje homály... :-D

Ma Shark Island és Aow Leuk volt a terv. Shark Islandál kitett minket a hajó, és az oroszokkal továbbment Aow Leukba, mert ők tanfolyamot végeztek. Majd visszajött értünk. Persze Eric nem annál a bójánál jött fel, ahol a hajó volt, jó kis felszíni úszás várt ránk áramlattal szemben. Amikor kb félúton voltunk, hallottuk a whaleshark! whaleshark! kiáltozást a hajóról, fura mód kb 20 másodperc alatt értem a hajóhoz. És ott volt Ő! Kb 4 méteres lehetett, és ott körözött a hajó alatt, elúszott, visszajött, láthatóan nem zavarta, hogy 10 búvár és sznoris van extázisban körülötte. Gyönyörű volt! Jó sokáig maradt, még Gergőék is visszaértek, és találkoztak vele. Én meg csak arra tudtam gondolni, mit fognak mondani azok, akik ma inkább nem jöttek merülni... :-D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dorithaifoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr241731059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Borka73 2010.02.05. 20:15:52

Szia Dóri!

Jó kis merülések lehettek! Azzal akartam a comment-em kezdeni én is, - mint gondolom sokan mások - képet! Képet! Képet!

Szép merüléseket! Puszi - K.
süti beállítások módosítása