Jegyvásárlási viszontagságok

 2011.04.03. 07:53

Nos, végül megvettem a jegyem haza! Június 2-án érkezem! Szóval mint írtam, kinéztem a jegyet már egy ideje, de gondoltam, körbekérdezek egy kicsit. Kaptam is egy jobb ajánlatot, de kiderült, hogy elnézték, és nem 81000 hanem 93000... Na, amit én találtam, az 88. Akkor vissza a rendelés, és megveszem a jegyet magam. Közben találtam egy jegyet, 3-án, amivel csak két órát kell várni Kijevben, nem ötöt. Gyorsan lecsaptam rá, a weblap szerint még egy hely volt... A vásárlás alatt, amikor eljutottam a fizetésig, hibára futott a rendszer, és mire újra eljutottam odáig, már nem volt hely... :-((((( Francba.

Akkor vissza az eredeti tervhez, másodika, és 5 óra a gyönyörű ukrán tranzitban... Brühühühü... Csak találjak egy konnektort, akkor fel tudom tölteni a gépem, és nem gond eltölteni ezt az időt. Majd csinálok szendvicseket előre :-)

Most épp OWD tanfolyamot tartok, PADI-t és angolul!!! El sem hiszem, vajon mivel érdemelhettem ki ezt a kegyet? :-) Mennyivel egyszerűbb olyan nyelven tartani tanfolyamot, amit valóban beszélek... Hehehe 

Jajj, Scuba Caribe épp most tett fel egy álláshirdetést... Hozzájuk akarok menni dolgozni, de még korai... 20 napon belül ott kéne lennem. Biztos lesz üresedés később is! Egy ekkora cégnél...

Éhes vagyok, lassan befejezzük az elméletet, aztán ebédszünet! Woohooo!

Ja, majd elfelejtettem! Megjavult az idő, süt a nap, meleg van, szuper!!

A bejegyzés trackback címe:

https://dorithaifoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr592795283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása