Nos, megint egy évvel öregebb lettem, de tuti nem bölcsebb! Mi is történt az elmúlt évben? Eldöntöttem, hogy nem tudok tovább Magyarországon élni, ezért Máltára mentem, de ott nem találtam meg, amit vártam, így visszajöttem Thaiföldre, ami tökéletes hely lenne, de mint tudjuk, nincs tökéletes hely a Földön :-D Itt a vízummal szórakoznak, bár eddig nekem nem volt gondom, de nem is voltam itt túl sokáig... Tervbe vettem a Karib-tengert, de még túl korai ott munkát keresni. Amikor itt végzek, elmegyek Koh Taora, Petivel, aki a PADI oktatói tanfolyamon szeretne részt venni, miután itt sikeresen befejezte a Divemaster tanfolyamot! GRATULÁLOK ezúton is! 

További tervek: IDC után haza (valamikor júniusban) kb egy hónapot otthon tölteni, és addigra talán meglesz az új munkahely is. Ha nem, akkor vissza Thaiföldre... Végül is jól érzem itt magam :-) Nagyon jól!

Pont itt ül velem szemben egy pasas, telefonon beszél. Most jött át Tokióból (egyébként német, micsoda meglepetés...) Ott él, és épp azt mondja, hogy egyáltalán nem volt vészes a helyzet, csak unta, hogy mindenki a sugárzásról beszél, meg hogy időnként nincs áram, így egy időre inkább átjött ide. Tündéri kislánya van! Gyanítom, a mama japán lehet... Na mindegy.

Tegnap megkaptuk a levelet az SSI-tól, hogy meg vagyunk újítva erre az évre. Hurrá. Kaptunk vele egy oklevelet is... Nem tudom, hogy sírjak, vagy nevessek... Az egyik kollégámnak simán elírták rajta a nevét, az alján még egy nyomtatott aláírás sincs, csak odanyomtatva, hogy Az Oktatási Főfőnök, száma 99999... Annyira igénytelen! Akárhogy szeretnék (na jó, annyira nem...) nem tudok megbarátkozni vele. Meg kaptunk egy SSI kulcstartót is. Rózsaszínűt. Tényleg. Namostazért van pár férfi oktató is... Gyanítom, kapásból dobják a szemétbe, de hogy használni nem fogják, az tuti! Max otthon, a WC lehúzót helyettesíteni, ha az véletlenül leszakadna... Hajjaj... Bocsi, SSI oktatók, akik ezt olvassátok, de akkoris PADIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII! 

A bejegyzés trackback címe:

https://dorithaifoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr222761080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása