Hirtelen nem jutott eszembe másik szó, ami jó címnek és tartalmazza a hosszú í-t... Köszi a tippeket, így most már minden megvan, ami kell... Ami még hiányzik, az majd menet közben kiderül, és telepítem. Még a videókat nem teszteltem, hogy jól játszik-e le mindent, de majd lassan... Mindennek eljön az ideje. 

Ez a második szabadnapom itthon, előtte fel sem tűnt, hogy két hétig dolgoztam egyfolytában. Valaki annyira kedves volt, hogy mutatott a főnöknek rólam egy képet, amin alszom a kapitány fülkéjében... Eddig ott pihentünk, ha nagyon elfogyott az erő, de pár napja ki lett hirdetve, hogy ez is tilos. De annyira fáradt voltam, úgy éreztem, kezdek belázasodni, hogy inkább félrevonultam. Nem tudom, ki volt ez a drága jó lélek, aki lefotózott, tuti, hogy nem kolléga, gyanítom, maga a kedves kapitányunk. Ellenben a főnök reakciója csak annyi volt, hogy kaptam két szabadnapot egymás után :-D Minden állat egyenlő, de vannak, akik egyenlőbbek... Más erre irtó nagy lecseszést kapott volna. Úgy látszik, engem itt szeretnek... Vagy legalább is nem szokott panasz lenni rám, így egy-egy kisebb vétség még elmegy. 

Tegnap totál ki voltam. Kétszer hagytam el a házat, egyszer ebédelni, egyszer vacsorázni. A vacsinál a fele kaját meg sem bírtam enni, kérdezgettek is a többiek, hogy mi bajom van. Nyugtattam őket, hogy még egy nap alvás, és visszakapják a régi Dórit... De most húzok haza és alszom tovább. Kissé gyanakodva nézték a mangó shaket, amit ittam a vacsorához, és csak annyit mondtak, hogy nagyon remélik :-D

Ma már jobban vagyok, bár nem aludtam túl jól, de lementem a bícsre, olvastam, ott is aludtam egy órácskát vagy felet, szóval most már rendben leszek. 

Már kiderült, hogy a szezonnak május 3-án lesz vége, akkor zárják le a Similan Nemzeti Parkot (hivatalosan, hogy legyen ideje megújulni, gyakorlatilag jól beengedik a a halászokat, elképesztő!) Utána még pár napot dolgozunk, pakolászás, miegymás, és irány Koh Tao!! 

Kicsit ugyan ki vagyok akadva, mert nem válaszolnak a levelemre, tegnap elküldtem megint. Ha nem ír vissza a srác, jól beszélek a főnökével! :-D Nagggyon kemény vagyok ám! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://dorithaifoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr352735134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása