Vendégözön!

 2010.12.30. 03:46

Juhúúú, beindult a móka! Napok óta teli hajóval megyünk ki, ami azt jelenti, hogy 45 vendégbúvár van a Stingray-en, plusz az oktatók, divemasterek... Amikor Muppet show nap van (nem gyakorlott búvárok, hanem sok kezdő, snorkeles, próbamerülő) akkor ugye sok guide is kell, nem csak szimplán 4 búvár-egy merülésvezető...

Nos, a Genesis túra után kaptam egy kínai párt, privát merültetésre. 3 nap. Szerencsére eladtam nekik fotózást, napi ezer bahtért csattogtattam rájuk a kamerát :-D 

Közben óriásit ugrottam elő a ranglétrán! Már kétszer is megbíztak, hogy legyek a túravezető a kis hajón, a Runawayen. A kinevezés értékét kissé csökkenti, hogy utánam a thai divemaster lett a túravezető a következő nap, aki alig beszél pl angolul... Németül egy mukkot sem. És plusz pénz sem jár, csak valakinek túravezetőnek kell lennie, és nem volt más, csak én :-D Érzésem szerint elég kaotikus volt a nap, csomó minden történt, nem volt oxigén analizátorunk a nitroxhoz, o gyűrűket kellett volna cserélnem, de nem volt semmim, amivel ki tudtam volna bányászni a járatból, már mindent megpróbáltam, amit a hajón találtam... A thai hajóslegény egy fél méteres csavarhúzót ajánlgatott... Elhajtottam a francba... Nagyobb nincs?

Másnap megint Stingray. Amíg én húzgáltam a kínaiakat a víz alatt, Miki snorkeling bitch lett... :-D Érdekes tapasztalat, neki meg úgyis kell a tanfolyamához. 

Tegnap egy amerikai családot vittünk Martinával próbamerülésre, 4 fő, apuka 3 gyerekkel. Nagyon jó fejek voltak, de igazi káosz volt, főleg az első merülésen, az első 10 percben. Kaptam is fejfájást, a sok fel-le rohangálástól. De jól csináltam róluk képeket, és így jött be megint kis mellékes :-D

Ma a Mukdara hotelben voltam, és sikerült eladni egy merülést, szóval remélhetőleg a decemberi fizetésem egész jó lesz!

Holnap megyek hajóra, 3 nap Similan szafari, így a szilvesztert a hajón töltöm, a tengeren! Nincs is ennél szebb!!! 

BUÉK a családomnak, minden barátomnak és kedves olvasómnak!

A bejegyzés trackback címe:

https://dorithaifoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr962547405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása