Privát charter

 2010.12.02. 13:02

 Tegnap volt az első napom a Lady Sarogin nevű privát gyorshajón. Hát, nem tudom, mennyi pénzemnek kéne lennie, hogy kifizessek egy ilyen utat, de ők tudják… A hajó ára egy napra 3 merüléssel, privát guide-dal, ebéddel (3 fogásos ínyenc kaja, nem sült rizs)és korlátlan italfogyasztással (ami kicsit értelmetlen egy búvárhajón, mivel merülés után tűzünk haza, előtte meg nem lehet ugye alkoholt fogyasztani) 62500 baht. Ez barátok között is olyan 400.000 Ft. Egy nap. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ. Búváraim egy amerikai házaspár, akik maguknak bérelték ki a hajót. Viszonylag kezdők, 10-30 merüléssel. Két napja voltak egy napi hajón, és az annyira nem tetszett nekik… Az is igaz, hogy a Sarojin hotelben egy szoba 20.000 baht éjszakánként, (a legolcsóbb), ahhoz képest nem tűnik soknak egy napra ez a hajó. Na mindegy. Fehér bőrülések, minden vízbemenetel után friss törölköző, előétel hegyek, (hehe, a lazacukat én vágtam be, nekik nem kellett… nyami) gyönyörű tálalás, bor, pezsgő, gyümölcs, sütik, huhhh. Előző nap Dirk kollégám volt ugyan ezen a hajón, csak szegény hat emberrel… A napi hajón 4 fő a max csoportlétszám, itt 6… kétszeres áron, ha hatfelé osztják a hajó bérlést. És ez esetben a hajó már nem is olyan nagy, szóval szívás az egész. Mivel ez nem búvárhajó, a palackokat nem tudjuk magunkkal vinni, egyszerűen nincs hely, így a Similanon találkozunk egy másik hajóval, onnan szerezzük a levegőt a merüléshez. Szegény Dirk a hat emberével és 3 merüléssel este fél 9-re ért haza, vagy később… Mindenki egy napig azt mondogatta, hogy mekkora szívás ez a privát hajó (ja, mi nem kapunk ezért plusz pénzt, nehogy azt higgyétek! Dirk a 6 embertől kapott 1 azaz 1 Tiger sört hazafelé menet…) Király.


Nos az én napom a két emberrel következőképp zajlott: Reggel megérkeztem a bázisra, fél 8-kor kellett elindulnom az autóval, (nem én vezettem, csak addigra kellett megpakolnom a kocsit) ez 3 láda felhelyezése volt. Irány a hotel, ott Au, a thai srác vette át a dolgaimat, és pakolta fel a hajóra a kapitánnyal, amíg én beszélgettem Dan-nel, aki a hotelből szervezi az utat. Majd megérkeztek a búvárok, kicsit még beszélgettünk, majd még egy kicsit… (közben Dan odasúgta, hogy foglaljam le őket, motorhiba van :-D) Na, elkészült a hajó, indulás. Kapitány megkérdezi, hogy hol van a másik hajó, ahonnan a palackot kell felvenni. Honnan tudnám??? Én? Valahol a Similanon, a 8-as vagy 9-es szigetnél. Na de melyiknél? Ugyan, ezek közel vannak egymáshoz és a 9-es kicsi is, szóval csak meglesz.


Na, meglett a hajó, megpróbáltam lenyúlni az összes palackot egyszerre, ami nekünk kell a napra, de nem sikerült… Mindegy, akkor merülés után cserélünk. Hol akarok merülni? ÉÉÉN? Honnan tudjam, még nem ismerem a merülőhelyeket… Na, annál a sziklánál csobbantam már, menjünk oda! :-D Szerencsére szépen fogyasztottak a búvárok, így 45 percnél nem tudtunk többet merülni. Fel, palackcsere, kis pihi, merülés. Ebédszünet. Thai kollégák felszolgálták az ebédet, majd mi is megkajáltunk nyami thai zöld curry volt a mi menünk. Majd eljött az ideje egy kis szundikálásnak… Mer erre is volt időnk… :-D


Harmadik merülés előtt kicsit reménykedtem, hogy nem lesz kedvük teli hassal ugrani, de nagyon tetszett nekik, akkor hajrá! Jól is sikerült a merülés, majd irányba vettük a szárazföldet, búvárok kaptak pezsgőt, én is, csak a hullámokon ugráló speedboat-ban pezsgős pohárból inni nem egyszerű… :-) Azért megoldottuk. Kicsivel 5 után ki is kötöttünk, majd finoman megemlítettem nekik, hogy kis jattal megtolhatnák a thai személyzetet, mert két havi keresetük összesen nincs annyi, mint amennyit ők erre az útra kifizettek… De lehet, hogy 3 havi sem… Ezen ledöbbentek, majd megkérdezték Dant, hogy adjanak-e borravalót. Ő csak egyszerűen nemet intett… Francba, ne rontsd el! De hát amerikaiak voltak, végül titokban adtak jattot, és kedvesen rólam sem feledkeztek meg… Csóközön! Nem is akkora szívás ez a privát hajó! Amikor visszamentem a bázisra, mindenki az arcomat nézte, de én csak mosolyogtam, és mondtam nekik, hogy egész jó buli volt. Majd gyönyörködtem a leesett állakban :-D Ez van srácok, nekem szerencsém volt, na!

Most kaptam a hírt, hogy holnap a Sarojin hotelben leszek medence szolgálaton :-) Remélem bevethetem a sales-es képességeim!

A bejegyzés trackback címe:

https://dorithaifoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr832488361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása