A látogató

 2010.11.28. 06:27

Tegnap elmentem vásárolni, vettem pár sarongot, kicsit feldobtam a házikót. Plusz két nap múlva érkezik pár cucc, amit rendeltem, egy pár elhagyja Khao Lakot, és kiárusít pár dolgot. Szóval hamarosan otthonos lesz a kis lak :-D Ki is takarítottam, mert megígértem Willnek, (a francia haver Koh Taóról, Bar Next Door, emlékeztek...) hogy alhat nálam egy éjszakát, amikor jön. Meg is érkezett kb fél 3 körül délután, kicsit körbevittem a környéken. Felmentünk a vízeséshez, most rendesen, mert múltkor még félútig sem jutottam... Az a vízesés, ami a fotókon van, csak kistestvér... :-) Az igazi van vagy 5-6 méter magas, esetleg több is. De most nem volt nálam a kamera... Ez van. Utána lementünk a tengerpartra, megnéztük a naplementét, elszopogattunk pár mojitót... Majd Songs bar, majd nemtudommikor haza is keveredtünk... Ma már megvolt a reggeli, de szerintem még egy-két óra alvás kell a túléléshez... :-) Nem is tudok többet írni. Ez a kis bejegyzés is kitett vagy fél órát, mire összeszedtem a gondolataim és bepötyögtem...

A bejegyzés trackback címe:

https://dorithaifoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr262478172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása