Mégsem szabadnap

 2010.11.19. 12:19

Nos, este 8-kor kaptam a hívást, hogy szabadnap törölve, új foglalások miatt... :-D Mindegy, nem vagyok fáradt, szóval hajrá, munka megint. Szóval csak módjával mulattunk a Song's bárban a többiekkel, a munka az munka...

Szombatra lett áttéve a szabadnap, terveim szerint mentem volna a hajóra, fotózni, bulimerülni, de megtudtam, hogy vasárnaptól a szafarihajón leszek 3 napig, napi 4 merüléssel, így meggondoltam magam... HURRRRRRRRÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!!!!!! Már alig várom!!! Végre megyek a tuti helyekre, plusz extra pénz, és 3 napig nem költök semmit... ez sem rossz! Éjszakai merülés meg minden... Annyira jó! 

Remélem tudok majd ott fotózni, mert jó lenne megmutatni, merre járok majd! Beszámoló mindenképp lesz! 

A bejegyzés trackback címe:

https://dorithaifoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr672459139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása