Sűrűsödnek a dolgok...

 2010.11.18. 12:56

Igyekszem írni, de az elmúlt napokban egyszerűen nem tudtam online lenni... Történések dióhéjban: munka, munka, munka és Khao Lak felfedezése esténként. Megvan a Thai bar! Olyan, mint a híre, szóval valószínűleg megvan a kedvenc hely! :-D Jó zene, tengerpart, relax, jó árak, csináltam pár képet is róla. 

Merülések: változó, voltam pár gyönyörű helyen, és pár nagyon halotton is... :-((((( szörnyű látni, hogy a korallok milyen ütemben fehérednek és halnak!!! A nagy halak az itteniek szerint decemberben jönnek, manták és cetcápák, de láttam már pár szép dolgot! Nagy murénák, egy teknős, szép nagy sügérek, dobozhalak, és a korallok állapotához képest sok kicsi halacska... 

Holnap lesz az első szabadnapom, veszek mobil netet, és akkor többet tudok online lenni otthonról is!

A bejegyzés trackback címe:

https://dorithaifoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr82457001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bee White 2010.11.18. 19:16:47

A király hangulatot hallanom sikerült a telefonban... :) Irigykedem! Persze ez igaziból nem így van!!! Bulizz, pasizz helyettem is!!!
süti beállítások módosítása