Első munkanap

 2010.11.15. 15:17

Tegnap átköltöztem az új házikómba, képek róla a képtárban. Sajna ott még nincs netem, majd veszek mobilot, hogy tudjalak tájékoztatni titeket a történésekről. :-D (Képtár linkjét a jobb oldalon találjátok a linkek között...)

Még délután elaludtam párszor, plusz tanulok rendesen az SSI átképző vizsgámra... Igen, ezt is megértük... Persze a szívem örökké a PADIért dobog! De német bázis, itt jobban megy az SSI, szóval ha keresni akarok, át kell térnem. De csak a felszínen... hehehe

Azért máris érdekes dolgokat tudtam meg... Például SSI-ban nem kötelező  a tanagyagot megvenni, és (figyelem, hazai SSI oktatók!) Magyarországon sem lehetne kötelező... Na mindegy...

Lassan megtanulok németül is. Már 3 napja németül beszélnek körülöttem, egyre többet értek belőle, és lassan meg is tudok szólalni. Már meg is tettem párszor... Azért még messze vagyok a folyékony nyelvtudástól. Sajna. :-D

Nos, reggel 7 előtt érkeztem a bázisra (7 és negyed 8 között kell jönni, de tegnap este nem tudtam már tankolni, és hagytam időt arra, ha gyalogolnom kell :-D de még kibírta idáig a moci...)

Pakolás, a helyi rendszer megtanulása, és irány a Stingray! Ez a szép sárga katamarán, ami a videón is van... Gyors és nagyon kényelmes hajó, mire a vendégek megérkeztek, már minden a helyén volt... Azért a német bázis csak német bázis... Nagyin szervezettnek tűnik minden! A vendégeknek friss türcsi minden nap a hajón, reggeli, ebéd és gyümölcs meg nasi, az benne van az árban, és bőséges! Ja, és finom! Mi is kaptunk :-D Két óra hajókázás után megérkeztünk Similanra, a 9-es, leg északibb szigetre. Na lássuk, mi van itt a víz alatt! Ja, 28-29 fokos, szóval nedvesruha elfelejtve, egy 2 mm-es neoprén póló és rövidnaci játszik!

Látótáv 15-20 m, szokásos trópusi, és rengeteg hal! Sírtam a fényképezőm után, mert ma csak követtem egy csoportot, szóval tudtam volna fotózgatni... Mindegy, majd legközelebb! Sajnos a korallokról nem mondhatom, hogy jó állapotban vannak... a sekély részen eléggé le vannak pusztulva, ennek ellenére az élővilág gazdag!

Mai feladatom palacktöltés volt (ki van adva a napi feladatsor név szerint, és kb havonta egyszer palacktöltés is van...) A legtöbbet a hajón töltik, de a nitroxot a bázison az oktatók... Csak egy bibi volt.. pár napja nem ment a kompresszor... Igaz besegítettek nekem, de így is volt vagy 3 óra a töltés...  több mint 30 palack várt, pedig aznap csak 14-15öt használtak fel! Este 9-re végeztem is... még jó, hogy ez nem sűrűn van! :-D Nos, mindegy, épp túl vagyok rajta, legalább volt időm blogot írni! Úgyis itt ülök! :-D

Na pápá, irány a Songs Bar a többiek ott várnak!

A bejegyzés trackback címe:

https://dorithaifoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr962450246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása