Költözés és manta hegyek

 2011.03.02. 11:56

 Nos elköltöztem... Ja, ezt most másodjára írom, mert az első bejegyzést elfelejtette ez az idióta admin felület... Most rá kell vennem magam, hogy megint bepötyögjem... ÁÁÁÁÁ. Szóval költözés. Pam, aki a szafarihajó túravezetője ajánlotta fel, hogy költözzek be hozzá. Így eloszlik a költség, 2500 THB-val fizetek kevesebbet, mint az előző helyemen, és itt lesznek bútoraim is! Szekrény, tükörrel! Kanapé, tévé, internet, dvd lejátszó! Wow! És Pam havonta kétszer-háromszor alszik ott, így olyan, mintha egyedül laknék... 

Nos, tegnap átpakoltam, és nekiálltam takarítani. Számítottam rá, hogy kicsit rendet kell tennem, de ez felülmúlt minden elképzelést! Vastagon állt a por mindenen, pormacskák játszottak mindenhol, ragadt a konyha, hosszú, fekete hajszálak mindenen... Nem vagyok egy rend és tisztaság mániás, de ez még nekem is sok volt... Egy órán keresztül súroltam, sikáltam, felmostam, kapartam, pakoltam... Még nem vagyok készen, de már elfogadható szintre hoztam. Azért kicsit meglepődtem, mert nem gondoltam volna azokról, akik ott laktak előttem, hogy ilyen mocsokban képesek élni... 

Kíváncsi vagyok Pam mit szól majd a házhoz, ha legközelebb visszajön... 

Tegnap bulimerülni voltunk Petivel és Karennel (ő új oktató, most kezdett Paul helyett, akit kirúgtak. A barom egyik reggel kijelentette a kocsiban mindenki előtt, hogy alig várja, hogy vége legyen a szezonnak, és akkor megveri a főnököt. Naná, hogy ez visszajutott a főnök fülébe, és erre kirúgta. Igazi idióta.) Na mindegy, szóval Karen máltai, jókat dumálunk az ottani dolgokról, szinte mindenkit ismer, lehet pletyizni. Éppen Koh Bonra mentünk, hatalmasat merültünk a mantákkal megint! És találtam egy új csigát! Mármint csak nekem új, amikor megmutattam a képét Toey-nak, a thai divemasterünknek, csak annyit mondott, hogy múltkor két ilyet látott egyszerre... Na persze, ő is csigamániás, sokszor követem víz alatt, és figyelem, hová mutogat. Már sok szép dolgot találtam így :-D 

Pasifronton semmi újdonság. Jött egy másik új kolléga is, egy 10-ből 8-as kategória így első ránézésre, de sajna hozta az oldalbordát is... Francba. :-) Pedig elkerekedett itt pár kolléganőnek a szeme... :-D

Egyre biztosabb, hogy megyek Koh Taora innen, lassan el kéne kezdeni keresni a következő munkát. Mondtam már, hogy a Karib tenger térségébe akarok menni? Jamaika, Costa Rica, Dominika, vagy valami ilyesmi... Majd meglátjuk. Legalább megtanulok spanyolul is. Miért ne? Most például OWD tanfolyamot tartok németül. Teljesen németül. Van még mit fejlődni, de már legalább tudok beszélni! Hurrá! 

A bejegyzés trackback címe:

https://dorithaifoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr282703762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása