Nos, ismét eltöltöttem 3 gyönyörű napot a Genesisen... Peti ugye megérkezett, első napján kicsit gyakoroltunk a medencében, belőttük az új felszerelését, és irány a szafarihajó! Útitársaink voltak: egy ausztrál család, és a német delegáció: egy pár, Marco és Sanna (Sanna úgy nézett ki, mint Cameron Diaz, nagyon csinos volt!) Gunnar, operatőr, Jana, szintén filmaszakma :-D Jiu Hun Fong (vagy valami ilyesmi) Hong Kongból, és Miki, immár végzett Divemaster! 

Szegény Peti majdnem lekéste a hajót... Megszerveztem neki a transzfert, rábólintottak, hogy rendben, aztán szépen nem ment érte az autó... Mire feltűnt, hogy itt kéne lennie, és érte küldtem valakit, addigra eltűnt... Se telefon, semmi... Közben elsétált a bázisig, és már hozták is! :-D Röpke fél óra-háromnegyed óra késéssel meg is érkezett! Na hajrá, irány a merülőhely! Északi túrán voltunk, Koh Bon, Koh Tachai, Surin Nemzeti Park, és a csodálatos Richelieu Rock! Sajnos manták nem jöttek, de láttunk csikóhalat, szellemtűhalat, rengeteg csigát, kis kedvenceimet :-D 

Miki végigfotózta a túrát, hatalmas fejlődést lehet látni a korai képei és a most készültek között :-D Gratu Miki, jó képeket csináltál!

Peti is sokat fejlődött a túra alatt, de ez igen sok sörébe került... Harmadik nap kiadtuk, hogy minden egyes felesleges kézmozdulat egy sör lesz... Első merülés eredménye 23 sör! Tönkre akarja tenni a májam! A legjobb volt, amikor merülés alatt mutatja, hogy már 16 kézcsapkodásnál tart... Mutatom, hogy most már 18! :-D De a másik két merülésen összesen nem gyűjtött be ennyit! 39 lett a nap végére az eredmény, de szerencsétlenségére kiejtette a száján, hogy maszk és pipa, így felkerekítettük 40-re...

18-án értünk vissza a szafariról, 19-én Open water tanfolyamot kezdtem, változatosság kedvéért németül. Majdnem egész nap sikerült németül beszélnem, csak az utolsó gyakorlatoknál váltottam át angolra, addigra elfáradtam...

Este vacsorára voltam hivatalos, Marco és Sanna utolsó napja, és Gunnar meg Jana meghívott minket egy igen jó étterembe! Sikerült eljátszanom megint, hogy délután haldokoltam az éhségtől, estére meg elmúlt... És persze jött a kajadömping... Nem baj, legalább nem ettem halálra magam :-D 

Majd Full Moon party a Thai barban... Hihetetlen, gyönyörű éjszaka volt, tiszta volt az ég, és a holdnak olyan fénye volt! Tengerpart, fehér homok, jó társaság, ragyog a hold, tábortűz, tűztáncosok... Szuper este volt! Nagyon szuper... Remélem lesz folytatása! Pssssssssssssssszt :-DDDDDD

A bejegyzés trackback címe:

https://dorithaifoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr282599361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása