Ez most valami vicc volt???

 2011.01.09. 14:43

Hehehe, ma érdekes napom volt. Egy ausztrál pasast kellett próbamerülésre vinnem. Általában ilyenkor van kis küzdés, le tud-e merülni, tud-e egyenlíteni, nem pánikol-e, satöbbi. Állítása szerint 6 éve merült már... Na lássuk. Szépen eligazítom, de már ott is elég magabiztosnak tűnt. Majd a vízben minden kiderül... Hmmmm. Még most sem tudom, hogy ez valami átverés volt-e, mert a figura úgy merült, mint más 100 merüléssel sem. A felszerelést csak felkapta, mindent a helyére rakott magától, beugrott a vízbe, pikk-pakk megcsinálta a feladatokat... Tökéletesen kezelte a mellényét, lebegett, ahogy elő van írva... Ha ez valami vicc volt, akkor jól sikerült, mert volt két bulimerülésem :DDDD Ha végzett búvár, akkor meg drága vicc volt neki, mert ennyiért mehetett volna mélyebbre is, nem csak a sekélyben pilinckázni, mert ott szebb dolgokat tudtam volna mutatni neki... Alig fogyasztott levegőt :-D

Miki tanfolyama a vége felé közeledik, ma a két merülés között megcsináltuk a mentőbúvári gyakorlatot. Majd megfulladtam a röhögéstől!!! Kezdődött ugye azzal, hogy megkértem az egyik oktatót, legyen az eltűnt búvár. A tervek szerint lemegy a sekélybe, Miki majd jól megszervezi a keresést, felhozzuk, újraélesztjük... Nos, ehhez képest ahol parkoltunk ebédszünetben, laza 30 méter volt a víz alatt!!! 28 méteren volt az eltűnt búvár :-DDD Na, Miki felcibálja, akkor felszíni eszméletlen búvár gyakorlat. Innentől kezdve kicsit zavarosak voltak a dolgok... A kis zodiakot (itt dingi-nek hívják) kiküldték értünk, na, akkor vegyük ki az embert. Aki több, mint 90 kiló, a csónakban meg egy 40 kilós thai gyerek... Miki feltuszkolta Matthiast nagy nehezen, közben rendesen méretett vett minden testtájától... Még az "eszméletlen búvár" sem bírta nevetés nélkül... Majd mondja Miki, hogy kész. Igen? Na ugor be a csónakba te is, és toljad az újraélesztést! Jaaaa! Na, bemászott, visszamentek a nagy hajóra, én meg addig elvoltam a felszerelésekkel, amit eldobáltak... Próbáltam visszaúszni a hajóig, de a nevetéstől nem tudtam, de mindegy, visszaküldték értem a dingit... Ezek után még egy laza 400 méter úszást is kapott! :-D Hajrá! Én meg elmentem fotózgatni az álkezdő búvárommal. Egész jó képeket csinált! Rá kéne keresnem Google-ban, ki ez az ember, lehet, valami álcázott Padi-kém... :-D

A bejegyzés trackback címe:

https://dorithaifoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr342571708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása