Vissza a dolgos hétköznapokhoz

 2010.11.29. 12:13

Ma ismét a Stingray-en... Nem is tudom, mikor voltam utoljára, ugye szafari volt, aztán rescue tanfolyam két nap medence, majd átképzés, és két szabadnap... Azt sem tudtam reggel azt sem tudtam, mihez kezdjek, mit is kell ilyenkor csinálni :-) Persze két perc és már emlékeztem :-) 4 búvárt vittem ma, és mind a négy annyira ügyes volt, tiszta bulimerülés volt nekem is...

Láttunk kék pöttyös ráját, tűzhalakat, egy fél méteres tonhal is elúszott mellettünk, meg egy szép nagy napóleonhal, plusz találtam egy nagyon jópofa csigát is! Sikerült egy laza 67 perceset merülni :-)

Holnap megint ugyan ezeket a búvárokat viszem, és Koh Bong zátonyhoz megyünk, ahol mostanában mantaráják kezdtek feltűnni... Most már rajtam a sor, hogy lássak egyet! De ha mégsem, ez akkor is az egyik legszebb hely! Kicsit aggódtam a visszafelé úton, hogy holnapra valami uszodás feladatot kapok vagy tanfolyamot, de szerencsém volt!

Tegnap 10 körül megreggeliztem, majd egész nap otthon voltam filmeket néztem... Este már kicsit éhes voltam, de nem éreztem magamban az erőt, hogy elmenjek bármit is venni... :-) Inkább éhen maradtam, és a hasam körül felhalmozott tartalékból éltem. Végül is ezért gyűjtjük, nem? :-) 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dorithaifoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr722480893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása