Utolsó simítások

 2010.11.07. 10:38

5 nap van hátra az indulásig!! Lassan el kell kezdenem összeszedni, mi mindent kell magammal vinni, és mit is hagyok itthon. Tavaly vittem pár dolgot, amire aztán nem volt szükségem... Ilyen volt például a hajszárító. Soha, sehová nem vittem magammal hajszárítót évek óta, és pont Thaiföldre cipeltem ki... Egyszer használtam is, csak hogy ne mondhassam, hogy feleslegesen cipeltem. A másik: egy hosszú, fekete alkalmi nadrág... Nos, erre sem volt szükségem... :-D 5mm-es búvárruha, csuklyával. Ezt ugye használtam, de nem kellett volna... Idén marad egy 3 mm-es... Az összes oktató táblám, holott kívülről fújom mindet. Ez volt legalább 2 kiló. A búvárkártya gyűjteményem. Ezeket a neten is meg tudom mutatni, esetleg még pókerezni lehetett volna velük, de nem játszottunk soha. 

Amit viszek: a búvárfelszerelésem, értelem szerint, pár rövidnadrág, póló (a bázison a céges, méhecskés pólókat kell majd hordani, ez a probléma is letudva.) Egy zárt cipő (ebben utazom) és egy papucs (gyönyörű fröccsöntött kék hamis Crocs) esőkabát, laptop, fényképező a tartozékokkal, egy törölköző, némi gyógyszer (nem mintha kinn nem lenne minden kapható, de benne van, ami kell az úti csomagban) fürdőruha (munkaruhának is mondhatnám, hajh, nehéz az élet :-D) pénz, pénz, pénz, bankkártyák. Mi más kell még? Tisztasági csomag persze, csak a legszükségesebbek, a többit kinn megveszem, nem cipelem... Aztán persze majd még teledobálom a táskám mindenféle aprósággal, ami még eszembe jut :-D 

Még a héten intéznem kell csomó mindent, találkozni batárokkal, sűrűsödik a program. Nem fogok unatkozni. Elröpül ez a pár nap, majd irány Kijev! Meg sem merem nézni, hány fok van arra, (nem bírtam ki, megnéztem, péntekre 17 fokot ígértek! Túl fogom élni! Hurrá!) 

Visszaszámlálás indul!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dorithaifoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr702429989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása