Nos, mindennek meg van a határa. Annak is, hány napot tudok semmittevéssel és alvással eltölteni. Elérkeztem ennek a határára. :-) Szóval, az elmúlt napok: szombat és vasárnap még alvással telt, ugye írtam, hogy hétfőn dolgozom. Fel is keltem, megpakoltuk a kocsit, kimentünk a kikötőbe, de már nem pakoltunk fel a hajóra... Jött a hír, hogy 3 méteres hullámok vannak, nem tud kimenni a hajó. Király. Ránéztem Karenre: Na, elmegyünk moziba Phuketre? Egyből benne volt! Kialakult a terv: hazamegyünk, átöltözünk, fel a buszra, Phuket, shopping, mozi, és ha nem szólítanak munkára este, akkor maradunk bulizni Pathongon... 

Csak negyed órát kellett várni a buszra, ami jó szintidő itt. Ha utazol, légy nagyon türelmes Thaiföldön. Minden megtörténik előbb-utóbb, csak várj. Hogy meddig? Azt senki sem tudja, de nem is értik a kérdést. Hát amíg nem jön a busz!

Kb másfél óra alatt átértünk Phuket city-be, kicsit sétáltunk, követve a massage, massage! Taxi, taxi és Tuktuk! kiáltásokkal... De jó is ez a Khao Lak! Mennyivel nyugodtabb az élet. A város közepétől kisétáltunk egészen a Central Festival bevásárlóközpontig, ami nincs ugyan nagyon messze, kb másfél km lehetett, de nem szoktunk itt hozzá a sétáláshoz, két lépésre is motorral megyünk... Plusz a megfelelő cipő is hiányzott, a papucsom olyan szinten csúszik, egész merev lábbal kell lépkednem, hogy ne spárgázzak le két másodpercenként. Csak minden 10-ben. Nos, odaértünk, és bevetettük magunkat az üzletekbe. Aztán nem vettünk semmit, a márkás cuccok itt drágábbak, mint otthon... Az olcsó thai ruhákat meg nem ott kell venni, hanem a piacon. 

A mozi jó volt, igazi csöpögős amerikai szerelmes film, Adam Sandler és Jennifer Anniston főszereplésével. De jópofa volt, igazi kis limonádé. Volt egy hirdetés egy filmről, Orlando Bloom játszik benne. De mi a címe? Csak thaiul volt kiírva... Gyanús. Jobban megnézve nem is Orlando volt, hanem egy thai, de nagyon hasonlított :-D Még azután is, hogy tudtuk, nem ő az. Aztán leadták a trailert, akkor már egyértelmű volt, hogy nem ő az, de a film nagyon érdekes lehet! Igazi monumentális jelenetek, nagyon jól nézett ki. Vajon van hozzá angol felirat? :-DDD

Majd jött a hívás... Munka másnap. Francba. Akkor irány vissza. Egy perc múlva hívtak megint, hogy elnézték a dátumot, szerdán lesz a tanfolyam. HURRRRRRÁÁÁÁÁÁÁÁ! Irány Pathong!!! Olyan este 7 körül kezdtük a bulit, én valamikor 4 körül adhattam fel, Karen talán 7 tájékán jöhetett vissza a szobába, mert már világos volt... Nem mintha felébredtem volna rá. Ami ébresztett, az egy telefonhívás volt 9kor... Hogy elnézték, és mégiscsak ma lenne a tanfolyam. Mondtam, az bajosan, legalábbis velem, mert én Phuketen vagyok, és most ébredtem. A főnök elnevette magát, hogy érezzem jól magam, és később találkozunk... 

Olyan 4 körül keveredtünk vissza Khao Lakra, pedig délben hagytuk el a szobát... A helyi busszal kb egy óra alatt sikerült 11 km-t megtenni... majd a távolságival másfélszer ennyi idő alatt 100-at :-) Hehe. 

Mára ezt terveztük, hogy elmegyünk a konditerembe. 11-kor. Nos, 11-kor zárt, és 3-kor nyit ki újra. Éreztem, hogy a motivációs szintem rohamtempóban csökken... Egyébként is utálom a konditermeket. Még tervben van, hogy elmenjünk masszíroztatni, és egy italra valahová. Ez a kettő még megtörténhet. :-)

Elkezdtem nézegetni repjegyet haza, találtam 87000 ft-ért. Nem rossz. Csak 5 órát kéne Kijevben eltöltenem, ami nem olyan rossz. Még kicsit rágódom rajta, de szerintem megveszem hamarosan, mielőtt elfogy... :-)

Címkék: mozi phuket buli búvár eső pathong

A bejegyzés trackback címe:

https://dorithaifoldon.blog.hu/api/trackback/id/tr642784304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása